Η Ford αποκάλυψε το νέο Ranger Raptor. Ουσιαστικά δεν είναι άλλο από το επαγγελματικό μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας που όμως υπόσχεται περισσότερα από τον προκάτοχό του, αφού στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει συνεισφέρει και η Ford Performance. Φυσικά, ένα από τα δυνατά του σημεία είναι οι διαδρομές εκτός ασφάλτου, ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα οχήματα της καθημερινότητας όπως το Fiesta και το Focus.
Εξωτερικά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα και τα τεράστια γράμματα “Ford”, που συνδυάζονται άψογα με τα LED φωτιστικά σώματα και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C. Οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να κάνουν πιο άγρια την εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε το σήμα της Ford και τα λογότυπα Raptor και Ranger, με το τελευταίο να είναι ανάγλυφο στην πίσω πόρτα. Επιπλέον, τα LED φωτιστικά σώματα και στο πίσω μέρος είναι εντυπωσιακά δίνοντας μια άλλη αίσθηση. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17”.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, ενώ το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον πήχη της πολυτέλειας. Οι δύο ψηφιακές οθόνες μια μεγέθους 12,4” για τον πίνακα οργάνων και μια κάθετη αφής μεγέθους 12”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι.
Αυτό όμως που εξιτάρει περισσότερο είναι το μηχανικό κομμάτι. Κάτω από το καπό κρύβεται ο νέος V6 EcoBoost κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 288 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 50 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Επιπλέον, ο κινητήρας εξοπλίζεται με το σύστημα anti-lag, το οποίο είναι αγωνιστικών προδιαγραφών και διατηρεί την περιστροφή των υπερσυμπιεστών για έως και 3”, αφού ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το γκάζι.
Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 7 προφίλ οδήγησης που είναι τα Normal, Sport, Slippery, Rack Crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja. Το νέο Ranger Raptor περιλαμβάνει νέα ενισχυμένη ανάρτηση και νέα αμορτισέρ από τη Fox. Για να αντέχει περισσότερο και να μη δημιουργούνται προβλήματα υπάρχουν προστατευτικά από ατσάλι στο κάτω μέρος, τα οποία καλύπτουν το ψυγείο, το σύστημα διεύθυνσης, το κάρτερ και το εμπρός διαφορικό.
Για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να κάνουν λίγο υπομονή, αφού το νέο Ford Ranger Raptor αναμένεται να βρεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στο τελευταίο τρίμηνο του 2022. Παράλληλα όπως ανακοινώθηκε θα υπάρξει και μια έκδοση με τον EcoBlue κινητήρα πετρελαίου των 2 λίτρων που υπήρχε και στην πρώτη γένια. Όπως και να έχει πάντως το νέο Ranger Raptor είναι η δύναμη της Ford.