Το R8 είναι ένα από αγαπημένα αυτοκίνητα που πολλοί θα ήθελαν, όμως λίγοι είναι αυτοί που τα κατέχουν. Οι Γερμανοί προκειμένου να αυξήσουν τη ζήτηση προσελκύοντας περισσότερο το αγοραστικό κοινό ανακοίνωσαν με την άφιξη του νέου μοντέλου την αύξηση της ιπποδύναμης της έκδοσης V10 Performance. Πιο συγκεκριμένα η μέγιστη ισχύς πλέον αγγίζει τους 570 ίππους, ενώ αυξημένη είναι και η μέγιστη ροπή κατά ένα κιλό, με το σύνολο να φτάνει τα 57,1 κιλά.

Αυτό θα γίνει και στις δύο εκδόσεις του μοντέλου τόσο την Coupe, όσο και την Spyder. Επιπλέον, υπάρχουν νέα τεχνολογικά στοιχεία όπως τα νέα bucket καθίσματα, το δυναμικό τιμόνι, οι σταθεροποιητές CFK και τα κεραμικά δισκόφρενα. Με τη βελτίωση πλέον ο V10 FSI των 5,2 λίτρων ολοκληρώνει το 0-100 σε μόλις 3,7”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 329 χλμ/ώρα για το Coupe και τα 327 για το Spyder. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κατανέμει τη ροπή ιδανικά με βάση την κατάσταση της οδήγησης, εξασφαλίζοντας κορυφαία πρόσφυση ακόμη και όταν οι δρόμοι είναι βρεγμένοι. Όπως με όλα τα R8, η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι από αλουμίνιο χρησιμοποιώντας τον σχεδιασμό Audi Space Frame (ASF), με μεγάλα μέρη από πλαστικό, το οποίο είναι ενισχυμένο με ίνες άνθρακα.

Η ανάρτηση και η δυναμική οδήγηση είναι ειδικά ισορροπημένες. Όταν το Sport Mode είναι ενεργοποιημένο στο Electronic Stabilization Control (ESC), τα συστήματα ρύθμισης και ελέγχου της ανάρτησης θα επιτρέπουν ελεγχόμενες μετατοπίσεις. Η σπορ ανάρτηση RWD έχει προσαρμοστεί ειδικά για κίνηση στους πίσω τροχούς, διαθέτει διπλά ψαλίδια και παθητικό κλείδωμα διαφορικού. Η κατανομή άξονα είναι 40:60.

Οι εξαιρετικά ελαφριές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” και 20”, με τα ελαστικά 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω για τη διάσταση των 20”, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση και δυναμική. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 10 επιλογές χρωμάτων. Αυτό βέβαια που προκαλεί αίσθηση είναι το Ascari Blue Metallic που έρχεται να θυμίσει τα παλιά.

Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara με τις μπλε ραφές. Τα κομμάτια από ανθρακονήματα μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου, ενώ η ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3” για τον πίνακα οργάνων εντυπωσιάζει. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον πήχη της πολυτέλειας.

Σίγουρα, όλα τα παραπάνω παρουσιάζουν ένα αυτοκίνητο που έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Φυσικά και θα το θέλαμε όλοι, όμως από τη φύση του είναι για λίγους, αφού στη γερμανική αγορά η έκδοση Coupe ξεκινά από 149.000€, ενώ η έκδοση Spyder ξεκινά από 162.000€. Όπως και να έχει όμως η τελική απόφαση είναι δική σας.