Η Peugeot έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης και μετά το 208 ακολουθεί το αμιγώς ηλεκτρικό 308. Το νέο e-308 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις τnν Hatchback και την Estate. Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς από την εξωτερική εμφάνιση του δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το απλό 308. Μία από τις διαφορές είναι οι νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, ενώ υπάρχουν και τα LED Matrix φωτιστικά σώματα.

Μηχανικά το νέο e-308 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 156 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 26,5 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με τη μπαταρία των 54 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα. Παράλληλα υπάρχει ο τριφασικός φορτιστής των 11 kW, ο οποίος είναι στο βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, υπάρχει και ο ταχυφορτιστής, ο οποίος μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του αυτοκινήτου από το 20% έως το 80% σε μόλις 25’.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία προφίλ οδήγησης που είναι τα Eco, Normal και Sport. Παράλληλα υπάρχει και η λειτουργεία Brake, η οποία επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας με το φρενάρισμα. Η εφαρμογή MyPeugeot είναι διαθέσιμη σε smartphone, κάτι που μπορεί να κάνει τον οδηγό να δώσει κάποιες εντολές όπως η απομακρυσμένη φόρτιση και η εκκίνηση του κινητήρα εξ αποστάσεως. Τέλος, υπάρχει και η εφαρμογή Free2Move e-solutions που προγραμματίζει ένα ταξίδι έχοντας ενσωματώσει τα σημεία που μπορεί να γίνει επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Μπορεί να μην έχουν γίνει γνωστές ακόμα οι τιμές των νέων e-308 και e-308 SW, αφού όπως έχουν ανακοινώσει οι Γάλλοι η παραγωγή των δύο μοντέλων θα ξεκινήσει μέσα στο 2023. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Peugeot μπαίνει για τα καλά στην ηλεκτροκίνηση δείχνοντας πως το μέλλον της μπορεί κάποια στιγμή να είναι χωρίς θερμικούς κινητήρες.