Το GP της Κίνας σε καμία περίπτωση δεν είχε σχέση με αυτό της Μαλαισίας. Τελικά οι άνθρωποι της Mercedes ήταν αυτοί που πανηγύρισαν, θεωρώντας ότι η τάξη αποκαταστάθηκε. Ο Hamilton πήρε την καρό σημαία του αγώνα, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να εμφανίζεται δυο γύρους πριν από το τέλος και να φεύγει μόλις 50 μέτρα πριν τον τερματισμό. Ο Βρετανός πανηγύρισε τη νίκη του, η οποία του έδωσε απόσταση ασφαλείας τόσο από το Rosberg, όσο και από το Vettel.
Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, το μόνο που απασχολούσε το Hamilton ήταν πως θα στρίψει πρώτος. Έκλεισε το τιμόνι του δεξιά, προκειμένου να κρατήσει απόσταση ασφαλείας από το Rosberg, με το Γερμανό πίσω του να καλύπτει τα νώτα του τόσο, ώστε να μη μπορεί ο Vettel να μπει ανάμεσά τους. Η πολύ άσχημη εκκίνηση του Kimi Raikkonen έδωσε την ευκαιρία στις δυο Williams να βρεθούν μπροστά τους, με το Bottas να δείχνει ότι μπορεί να κάνει το καλύτερο. Ο Φιλανδός της Ferrari όμως, οδηγώντας σα μανιακός, κατάφερε στο τέλος του πρώτου γύρου να ξαναπεράσει τις δυο Williams.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα φάνηκε για άλλη μια φορά πως οι Alonso, Button όσο και εάν προσπαθούσαν, δεν έπαιρναν δύναμη από το μονοθέσιο, ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν ο πρώτος που εγκατέλειπε μετά από 10 γύρους, αναφέροντας στο team radio “κάτι πολύ κακό συνέβη, μάλλον έχασα το κιβώτιο ταχυτήτων μου”. Τα μονοθέσια περνώντας από το πρώτο Pit Stop δεν έφεραν καμία αλλαγή στην κατάταξη των πρωτοπόρων, με τις Mercedes να συνεχίζουν να οδηγούν την κούρσα, ακολουθώντας οι δυο Ferrari και οι δυο Williams.
Στο 16ο γύρο, ο Daniil Kvyat με τη Red Bull Racing – Renault ήταν ο δεύτερος πιλότος που εγκατέλειπε, βλέποντας το μονοθέσιό του να παίρνει φωτιά, και το σύστημα αυτοπυρόσβεσης να λειτουργεί άμεσα. Την ίδια ώρα ο μηχανικός του Rosberg προσπαθούσε να πείσει το Γερμανό πιλότο να ανεβάσει την απόδοση του, με τον ίδιο να απαντά πως αν πιέσει θα χάσει τα ελαστικά του. Στις πίσω θέσεις δινόταν μεγάλη μάχη τόσο για τη δεκάδα με τους Ericsson, Nasr και Ricciardo, όσο και για τη 12η θέση εκείνη την ώρα ανάμεσα σε στις δύο McLaren και το Maldonado. Τελικά ο Ricciardo κατάφερε να περάσει και τις δύο Sauber, όμως ο Nasr ανέκτησε τη θέση του, ενώ στη μάχη των McLaren με το Maldonado νικητής ήταν ο Alonso, αφού οι Button, Maldonado είχαν επαφή με αποτέλεσμα λίγο αργότερα την εγκατάλειψη του τελευταίου.
Και ενώ όλα έδειχναν πως θα τελειώσουν όπως άρχισαν, ο κινητήρας του Max Verstappen παρέδιδε πνεύμα στην ευθεία εκκίνησης με αποτέλεσμα την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας μόλις δύο γύρους πριν τον τερματισμό. Οι άνθρωποι της πίστας δε μπορούσαν να βγάλουν εκτός του μονοθέσιο του Verstappen με αποτέλεσμα να αφαιρέσουν το εμπρόσθιο κομμάτι. Όλοι αγωνιούσαν για τον αν μπορεί να αλλάξει κάτι, όμως διαψεύστηκαν πολύ γρήγορα, αφού το safety car έφυγε από την πίστα μόλις 50 μέτρα πριν τον τερματισμό με τον Hamilton να πανηγυρίζει περνώντας πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Στις πίσω θέσεις δεν άλλαξε τίποτα ακολουθώντας οι Rosberg, Vettel, Raikkonen, Massa και Bottas.
Αναλυτικά οι πρώτοι 10 του GP Κίνας:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο |
1. | Lewis Hamilton | Mercedes |
2. | Nico Rosberg | Mercedes |
3. | Sebastian Vettel | Ferrari |
4. | Kimi Raikkonen | Ferrari |
5. | Felipe Massa | Williams – Mercedes |
6. | Valtteri Bottas | Williams – Mercedes |
7. | Romain Grosjean | Lotus – Mercedes |
8. | Felipe Nasr | Sauber – Ferrari |
9. | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing – Renault |
10. | Markus Ericsson | Sauber – Ferrari |