Το Focus ST αποτέλεσε ένα από τα πιο εξελιγμένα μοντέλα της Ford, από το 1998 όπου και παρουσιάστηκε πρώτη φόρα. Το αμερικάνικο μοντέλο ήταν από τα πιο δυνατά της κατηγορίας του απολαμβάνοντας την οδηγική συμπεριφορά του. Οι άνθρωποι της Ford είπαν πως ήρθε ο καιρός το ST να δεχθεί ένα μικρότερο κινητήρα προκειμένου να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων.
Έτσι σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν το νέο Ford Focus ST θα διαθέτει τον EcoBoost κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου. Η μέγιστη ισχύ αναμένεται να φτάσει τους 250 ίππους, κάτι που σημαίνει πως παρά την μείωση των κυβικών του κινητήρα η ισχύς θα παραμείνει αρκετά ψηλά. Με τις νέες προδιαγραφές πλέον ο κινητήρας θα εκπέμπει μόλις 95 γρ/χλμ CO2, κάτι που σημαίνει πως τηρεί απόλυτα τις προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων.
Για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα ο βενζινοκινητήρας θα διαθέτει twin – scroll υπερτροφοδότηση, άμεσο ψεκασμό, αλλά και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Επιπλέον, αναμένεται να υπάρξει και μια πετρελαιοκίνητη έκδοση, με τον ΤDCi κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 185 ίππους. Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθούν όλα αυτά στην πράξη, με το νέο Ford Focus ST να είναι προγραμματισμένο για το τέλος του έτους. Εν αναμονή λοιπόν.