Μέσα στο έτος που διανύουμε θα έρθει μεγάλη ανάσα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων με την παράδοση νέων αυτοκινητοδρόμων, οι οποίοι αναμένεται να ανακουφίσουν χιλιάδες οδηγούς. Τα μεγάλα έργα που γίνονται φτάνουν στο τελικό στάδιο πριν την παράδοση τους. Το πρώτο κομμάτι που ήδη πριν λίγες ημέρες έκανε την αρχή είναι η απόσταση μήκους 20 χιλιομέτρων από την Αγία Μαρίνα έως τις Ράχες στο πέταλο του Μαλιακού, όπου λειτουργεί το τμήμα, τόσο από την Αθήνα, όσο και από τη Θεσσαλονίκη.
Ο νέος, σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος είναι με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν τη Λωρίδα Έκτακτης Κυκλοφορίας (ΛΕΑ), τρεις σήραγγες διπλού κλάδου, πέντε κοιλαδογέφυρες και υποδομή υψηλών προδιαγραφών, μειώνει σημαντικά τον χρόνο απόστασης μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Από την άλλη πλευρά τα έργα στην Κορίνθου – Πατρών είναι ξανά σε λειτουργία, με την ολοκλήρωση των έργων να είναι ήδη στην τελική ευθεία. Τα πρώτα κομμάτια που αναμένεται να παραδοθούν τον Οκτώβριο είναι αυτά στο τμήμα Αρχαία Κόρινθος – Κιάτο, ενώ μέχρι το τέλος του 2015 αναμένεται να παραδοθούν και κομμάτια στη διαδρομή Κιάτο – Ρίο. Το τελευταίο κομμάτι αφορά τον κόμβο του Ρίο και τη σύνδεση με την Περιμετρική Πάτρας και το τοπικό δίκτυο της πόλης.
Στην Ιόνια οδό τα έργα στο νότιο τμήμα από την Αμφιλοχία βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, ενώ στο βόρειο τμήμα οι εργασίες εκτελούνται φυσιολογικά, παρά τις δυσκολίες που εμφανίζονται στην μορφολογία του εδάφους. Οι πρώτες παραδόσεις τμημάτων αναμένονται μετά το καλοκαίρι. Τα σημεία που είναι υπό κατασκευή στην Ιόνια Οδό περιλαμβάνουν εννέα ανισόπεδους κόμβους και οκτώ γέφυρες και μία σήραγγα 900 μέτρων με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015.
Στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου παρατηρείται μια μεγάλη πρόοδος καθώς η παράκαμψη Τεμπών και Πλαταμώνα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, με την παράδοση να είναι προγραμματισμένη για το τέλος του πρώτου τριμήνου το 2016. Το έργο θα διαθέτει τρεις σήραγγες μία εκ των οποίων θα έχει μήκος 6 χιλιόμετρα, η οποία θα είναι και η μεγαλύτερη στην Ελλάδα. Στο τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα τα έργα προχωρούν με ιδιαίτερα καλούς ρυθμούς, φτάνοντας στο 50%, ενώ έχουν ως στόχο ολοκλήρωσης τον Δεκέμβριο του 2015, όπου και αναμένεται το νέο κομμάτι να δοθεί στην κυκλοφορία.