Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που ολοκληρώθηκε τα τέλη Μαρτίου η Volkswagen παρουσίασε ένα φουτουριστικό τετραθέσιο πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει την επόμενη γενιά του νέου Passat CC. Το νέο Volkswagen Sport Coupe Concept GTE συνδυάζει την εμφάνιση ενός hatchback και ενός coupe, ταυτόχρονα όμως αποτελεί και το αυτοκίνητο που θέλει ένας οικογενειάρχης. Χαρακτηριστικό του Concept μοντέλου θα είναι το σύστημα All – Wheel – Drive, το οποίο θα συνεργάζεται με ένα plug – in υβριδικό σύστημα.
Το γεγονός ότι συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα προδίδεται από το λογότυπο GTE, όπως γνωρίζουμε από το Golf GTE και Passat GTE, τα οποία ήδη βρίσκονται στις αγορές. Η απόφαση αυτής της γερμανικής εταιρείας είναι αναγκαστική, αφού πλέον το μέλλον της αυτοκίνησης επιβάλλει τους ηλεκτροκινητήρες, λόγω της μεγαλύτερης οικονομίας. Η εξωτερική του μορφή φαίνεται να αλλάζει σε σχέση με το CC που είχαμε συνηθίσει, με τη μεγάλη μάσκα, τους αεραγωγούς και τα μικρά LED φωτιστικά σώματα. Οι ζάντες αλουμινίου, μεγέθους 21”, φανερώνουν την έντονη υπερβολή που θέλουν να προσδώσουν οι Γερμανοί στο νέο τους μοντέλο.
Περνώντας στο εσωτερικό, ο οδηγός θα βρεθεί μπροστά σε μια οθόνη 12,3” που θα του προσφέρει όλα τα απαραίτητα όργανα, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, κτλ, και μια οθόνη αφής 10,1” από την οποία θα παρεμβαίνει σε όλες τις μηχανικές και ακουστικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Επιπλέον οι επιβάτες που θα βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα έχουν και αυτοί τη δική τους οθόνη, από την οποία θα μπορούν να διαχειρίζονται μόνοι τους τον κλιματισμό και το σύστημα ψυχαγωγίας, δίνοντάς τους έτσι την απόλυτη ελευθερία.
Κάτω από το καπό, όπως προαναφέραμε, θα βρίσκεται ένας V6 Turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 295 ίππους και η μέγιστη ροπή να είναι 51 κιλά. Επιπλέον θα διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν 54 ίππων, ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και έναν στον πίσω άξονα συνολικής ισχύος 114 ίππων. Οι ηλεκτροκινητήρες θα λειτουργούν από τη μπαταρία ιόντων λιθίου και θα συνεργάζονται με το DSG κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων της Volkswagen. Το 0 – 100 επιτυγχάνεται σε 5”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Οι Γερμανοί δε μας αποκάλυψαν τη μέση κατανάλωση του μοντέλου, όμως οι εκπομπές ρύπων, όπως έγινε γνωστό, θα είναι 118 γρ/χλμ. Αναφορικά με τον ηλεκτροκινητήρα, η μέγιστη απόσταση που μπορεί να διανύσει με μια μόνο φόρτιση είναι 50 χιλιόμετρα.
Όπως όλα δείχνουν, η επόμενη γενιά του Passat CC θα πωλείται ως ένα Premium μοντέλο. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η τελική του μορφή αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της προς το τέλος του 2016, ενώ στις αγορές το περιμένουμε το 2017. Αν και ακόμα είναι αρκετά μακρινό, φημολογείται έντονα πως η τιμή της βασικής έκδοσης θα ξεκινά από τα 32.000€. Το εάν και κατά πόσο θα είναι εφικτό να αποκτηθεί από κάποιον στην Ελλάδα, δεδομένου του 3λιτρου κινητήρα βενζίνης, θα φανεί μέσα στην επόμενη χρονιά. Μέχρι τότε, υπομονή.