Η Allard είναι μια βρετανική εταιρεία κατασκευής γρήγορων αυτοκίνητων. Η ίδρυση της έγινε το 1946 και μέχρι το 1966 προσέφερε αυτοκίνητα που δε μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, αφού είχαν εντυπωσιακό σχεδιασμό και δυνατό κινητήρα. Το 1966 όμως μια πυρκαγιά θα καταστρέψει το εργοστάσιο Clapham στο Νοτιοδυτικό Λονδίνο, ενώ την ίδια ημέρα θα φύγει από τη ζωή ο Sydney Allard. Το 2012 ιδρύθηκε μια νέα εταιρεία με την ονομασία Allard Sports Cars Limited, η οποία άνοιξε τις πύλες της το Σεπτέμβριο του 2018 ξεκινώντας και πάλι τη λειτουργία της.
Το 1950, παρουσιάστηκε το K2 Roadster, το οποίο είχε νέα μάσκα, νέο ψυγείο, χρησιμοποιήσιμο πορτμπαγκάζ, κομμένες πόρτες και φινιστρίνια τύπου Buick σε κάθε πλευρά. Το νέο μοντέλο επιπλέον είχε βελτιωμένο μπροστινό άξονα με σπειροειδή ελατήρια και απόσβεση μέσω σωληνωτών αμορτισέρ όπως τα μοντέλα J2 και P1. Από μηχανικής πλευράς κάτω από το καπό υπήρχαν οι V8 κινητήρες είτε της Ford χωρητικότητας 3,6 λίτρων, είτε της Mercury χωρητικότητας 3,9 λίτρων.
Ο αριθμός πλαισίου 2.149 παραγγέλθηκε στις 12 Ιουνίου 1950. Σύμφωνα με το αρχείο της Allard Owners Club, το οποίο είναι διαθέσιμο στο αρχείο ιστορίας του αυτοκινήτου, διανεμήθηκε από την Bristol Street Motors στο Birmingham. Η κατασκευή ξεκίνησε στις 6 Ιουνίου 1951 και παραδόθηκε στις 2 Αυγούστου 1951 στον πρώτο του ιδιοκτήτη, τον R.H. Bailey. Ο κ. Bailey παρήγγειλε το K2 σε Pacific Green χρώμα με μαύρη μαλακή κουκούλα παντός καιρού και τον κινητήρα της Ford με το μηχανικό κιβώτιο των τριών ταχυτήτων. Επιπλέον, στο εσωτερικό επέλεξε το πράσινο χρώμα, καθώς και τις ζάντες από χάλυβα.
Το αυτοκίνητο βρέθηκε στην Αυστραλία για περίπου 30 χρόνια, για να ξαναβρεθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2014. Ο σημερινός ιδιοκτήτης αγόρασε το αυτοκίνητο το 2015, ενώ τώρα παρουσιάζει πολύ παρόμοιες προδιαγραφές με το πώς έφυγε από το εργοστάσιο της Allard το 1951. Αν και δέχθηκε ορισμένες τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις για να γίνει πιο εύχρηστο στους σημερινούς δρόμους δεν παύει να κρατάει την ιστορία του ως έχει. Οι αλλαγές έρχονται στο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι πλέον τεσσάρων σχέσεων της Moss, αλλά και έναν νέο κινητήρα της Ford.
Το Allard K2 έχει 21 κεφαλές και δύο καρμπυρατέρ της Ford, ενώ από το 2016 έως σήμερα έχουν φύγει πάνω από 25.000£ για την επισκευή του αυτοκινήτου. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και μία νέα εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα, η οποία τοποθετήθηκε τον Ιούλιο του 2017 με κόστος 1.200£. Για όποιον ενδιαφέρεται η δημοπρασία θα γίνει στις 29 Νοεμβρίου στο Buxton της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες η τιμή αναμένεται να κυμανθεί από 65.000 έως 75.000£.