Η Kia τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει φιλοσοφία δημιουργώντας συνεχώς νέα μοντέλα που μπορούν να εντυπωσιάσουν τον καθένα. Το Stinger είναι ένα από τα σκληροτράχηλα μοντέλα της κορεάτικης εταιρείας και οι ιθύνοντες της εταιρείας αποφάσισαν να το κάνουν ακόμη πιο εντυπωσιακό. Το Kia Stinger GT420 είναι ένα νέο εγχείρημα που αναμένεται να φέρει τους Κορεάτες στα ύψη.

Το νέο μοντέλο βέβαια έχει το χαρακτηριστικό ότι είναι μόνο για οδήγηση στην πίστα και όχι για τις καθημερινές μετακινήσεις. Η Hyundai έγινε ο άψογος συνεργάτης της Kia και το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στο Russelsheim της Γερμανίας. Οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του αμαξώματος κατά 150 κιλά, αφαιρώντας τους αερόσακους, τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, την ηλιοροφή και τις επενδύσεις από τις πόρτες και το πάτωμα.

Στο εσωτερικό και εδώ έχουν αφαιρεθεί πράγματα για τη μείωση του βάρους όπως τα πίσω καθίσματα και το ηχοσύστημα. Τα bucket καθίσματα της Recaro με τις ζώνες τεσσάρων σημείων, τα roll cage, ο πυροσβεστήρας, η μπαταρία Lite Blox LiPo και η αφαίρεση της ρεζέρβας προσφέρουν ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά και 22 κιλά πιο χαμηλό σε βάρος.

Μηχανικά το Kia Stinger GT420 τροφοδοτείται από το V6 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 422 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 57,1 κιλά. Η αλλαγή από τους 365 στους 422 ίππους οφείλεται στον επαναπρογραμματισμό της ECU, στα νέα μπουζί, στο διαφορετικό φίλτρο αέρα και στην εξάτμιση της Milltek Sport που δε διαθέτει καταλύτη. Επιπλέον, αναβαθμίστηκε και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο κυρίως στο σύστημα ψύξης.

Επίσης, άλλαξαν και οι αναρτήσεις, όπως και τα φρένα. Τα ελατήρια της Eibach συνδυάζονται με τα αμορτισέρ της Mando που είναι πιο σκληρά από το Kia Stinger GT. Τα φρένα της Brembo είναι με τις 6πίστονες δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους μεγέθους 380 χιλιοστών, ενώ τα τακάκια είναι της Endless. Οι ζάντες αλουμινίου της OZ μεγέθους 19”, με τα ελαστικά Pirelli Trofeo R διαστάσεων 235/35 εμπρός και 265/30 πίσω του δίνουν μια άλλη όψη.

Σίγουρα το Kia Stinger GT420 μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει για να χρησιμοποιείται καθημερινά στους δρόμους, όμως σε όποιον και αν βρεθεί στα χέρια του θα το απολαύσει και με το παραπάνω, αφού βρισκόμενο σε μια πίστα θα αποδώσει τα μέγιστα. Αγωνιζόμενοι τι λέτε; Είστε για μια μάχη;