Η FIA μετά το θανατηφόρο ατύχημα του Justin Wilson πριν λίγες ημέρες στα Indy Car, ξεκίνησε να ετοιμάζει σχέδια για δοκιμές προστασίας των πιλότων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν τον άλλο μήνα, στην προσπάθεια της να βελτιώσει την ασφάλεια τον οδηγών, ώστε να μην κινδυνεύουν να χτυπήσουν από κάποιο εναέριο αντικείμενο.
Η FIA θέλει να βελτιώσει την προστασία από τα συντρίμμια, ενώ θα κρατήσει την εύκολη πρόσβαση το cockpit του μονοθεσίου. Σε δοκιμές που είχαν γίνει παλαιότερα αποδείχτηκε πως οι οδηγοί δεν είναι ασφαλής σε περίπτωση που κάποιο κομμάτι φύγει στον αέρα, από άλλο μονοθέσιο. Μια νέα πρόταση περιλαμβάνεται στα σχέδια, ύστερα από μελέτη της Mercedes, η οποία δείχνει ένα ωοειδές σχήμα που προκύπτει πίσω από το κεφάλι του οδηγού και υποστηρίζεται από ένα κατακόρυφο ορθοστάτη με καμπύλη στο μπροστινό μέρος του πιλοτηρίου.
Φυσικά όλο αυτό το σχέδιο θα πρέπει να προσαρμοστεί στην ελάχιστη επίδραση της ορατότητας του οδηγού, αφού η παραμικρή δυσκολία μπορεί να το κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο. Η FIA έχει ψάξει σε διάφορες μεθόδους κατά καιρούς για να παρέχει καλύτερη προστασία για τα κεφάλια των οδηγών, ιδίως μετά το ατύχημα του Felipe Massa στην Ουγγαρία το 2009. Το αν τα καταφέρει ή όχι θα αποκαλυφθεί πολύ σύντομα.