Στη συνεδρίαση που έλαβε χώρα στον Καναδά, λίγο πριν το Grand Prix, συναντήθηκαν οι ιθύνοντες της Formula 1 με τις ομάδες και τους πιλότους με σκοπό να συζητήσουν και να ξεκαθαρίσουν το εάν θα επανέλθει ο κανονισμός του ανεφοδιασμού. Η απόφαση ήταν αρνητική, στηριζόμενη στο γεγονός ότι στην περίπτωση επανεμφάνισης, θα μειωνόταν η αγωνία των πιλότων, αφού τα προσπεράσματα θα ήταν πολύ λιγότερα σε έναν αγώνα.

f1 fuel 1Σε αυτό επάνω στηρίχτηκε ο Charlie Whiting αναφέροντας το παράδειγμα στο τελευταίο GP της Βαρκελώνης το 2009 όπου δεν έγινα καμία προσπέραση. Μάλιστα ο Αγωνιστικός Διευθυντής της F1 ανέλυσε όλα τα στοιχεία από το 1994 έως το 2009, μέχρις ότου επιτρεπόντουσαν οι ανεφοδιασμοί, τονίζοντας πως οι προσπεράσεις σε όλη τη 15ετία ήταν λιγότερες ακόμα και από πολλά Πρωταθλήματα. Από την άλλη πλευρά ο Πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, και το ανώτατο στέλεχος της F1, Donald MacKenzie, ήταν θετικοί σε αυτό το ενδεχόμενο, όμως τα στατιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν, ανέτρεψαν την αρχική τους γνώμη.

Η απόφαση που ελήφθη, τελικά, ήταν να μην επανέλθουν οι ανεφοδιασμοί, τουλάχιστον για το 2016 και πιθανότατα για το 2017. Όλες οι πλευρές συμφώνησαν πως θα ξανασυζητήσουν το θέμα την επόμενη χρονιά για να δουν εάν μπορεί να αλλάξει κάτι. Εν τω μεταξύ, στην ίδια συνεδρίαση, συζητήθηκε και το θέμα για τις ελεύθερες επιλογές των ελαστικών, προκειμένου να γίνει το Πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό. Από τις ομάδες κατατέθηκε μια σειρά προτάσεων, στις οποίες φαίνεται πως προτείνουν ένα συγκεκριμένο αριθμό ελαστικών, με κάποια επιπλέον που θα λειτουργούν ως μπαλαντέρ, ενώ ήταν κοινή απόφαση να μην είναι μόνο αυτά της Pirelli.

f1 fuel 2Μέλη της ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών φαίνεται να είχαν προτείνει από πλευράς τους την ελεύθερη επιλογή των σετ, όμως το αναίρεσαν γιατί δεν ήταν σίγουροι για την ποιότητα, την ασφάλεια και τη δημόσια εικόνα τους. Σε αυτό το ζήτημα δεν λήφθηκε καμία απόφαση, με τους ιθύνοντες και τις ομάδες να ανανεώνουν το ραντεβού τους για μελλοντική ημερομηνία, χωρίς ωστόσο αυτή να έχει γίνει γνωστή. Το μόνο σίγουρο είναι πως όλοι συμφώνησαν για την εισαγωγή μεγαλύτερων ελαστικών από το 2017, με σκοπό την αύξηση της κάθετης δύναμης.