Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic Type R, το οποίο εκτός από το πίσω μέρος δεν έχει τεράστιες αλλαγές. Το ιαπωνικό μοντέλο όπως κάθε φορά υπόσχεται το κάτι παραπάνω από κάθε προηγούμενο, παραμένοντας πιστό στο συμβατικό κινητήρα, αφήνοντας την ηλεκτροκίνηση για το μέλλον. Αυτό όμως που δε γνωρίζουμε είναι αν θα αποτελέσει πρόβλημα για την ευρωπαϊκή αγορά καθαρά και μόνο λόγο ρύπων.

Η πιο ισχυρή έκδοση του Civic φέρνει νέους επιθετικούς προφυλακτήρες, ενώ διατηρείται η μαύρη μάσκα με το λογότυπο της Honda, το οποίο εκτός ότι βρίσκεται μέσα σε κόκκινο φόντο έχει ανέβει ψηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μεγάλη εισαγωγή στο καπό προσφέρει καλύτερη ροή αέρα και ψύξη για τον κινητήρα. Στο πίσω μέρος είναι αλλαγμένα σχεδόν όλα. Οι πίσω πόρτες είναι ελαφρώς μεγαλύτερες, ενώ αλλαγές υπάρχουν στις αεροτομές και στα φωτιστικά σώματα.

Επιπλέον, άλλαξαν και οι απολήξεις τις εξάτμισης, αφού πλέον μεγαλύτερη είναι η μεσαία και όχι η αριστερή και η δεξιά που ήταν στο απερχόμενο μοντέλο. Τέλος, υπάρχουν οι νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S και διαστάσεις 265/30. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ένα από τα 5 χρώματα που είναι τα Rallye Red, Racing Blue Pearl, Crystal Black Pearl, Sonic Grey Pearl και Championship White.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό δεσπόζουν τα κόκκινα σπορ bucket καθίσματα, ενώ το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο μεταλλικός επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο κόκκινος κρυφός φωτισμός το κάνει ακόμη πιο εντυπωσιακό, ενώ υπάρχουν και οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα υπάρχει το LogR, το οποίο καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τη συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά του νέου Civic Type R.

Από μηχανικής πλευράς οι Ιάπωνες δεν αποκάλυψαν τα χαρτιά τους. Φυσικά, δεν πρόκειται να αλλάξει ο κινητήρας, αφού θα παραμείνει ο γνωστός 4κύλινδρος Turbo κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων. Αυτό που περιμένουν όλοι είναι η αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής, που αυτονόητα θα φέρουν και τη μείωση του χρόνου στο 0-100. Φυσικά, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες ο κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς.

Μπορεί οι Ιάπωνες να μην αποκάλυψαν την ισχύ του κινητήρα, αλλά όπως και να έχει ένα Honda Civic Type R πάντα θα είναι δελεαστικό. Μπορεί η εμφάνιση να έχει αλλάξει κατά πολύ σε σχέση με παλαιότερα Type R, όμως παραμένει πάντα το πιο ισχυρό μοντέλο της Honda που μπορεί να ονειρεύεται ο καθένας από εμάς. Τέλος, το νέο Type R αναμένεται στην αγορά αυτοκινήτου το φθινόπωρο, όπου και θα αποκαλυφθούν όλα τα στοιχεία του.