Πριν από 25 χρόνια, η Peugeot κυκλοφόρησε το 106 Premium, το μικρότερο μοντέλο της γκάμας μέχρι εκείνη τη στιγμή, αλλά με εξοπλισμό που συνήθως ήταν σε πιο πολυτελή μοντέλα. Σήμερα, το ολοκαίνουργιο Peugeot e-208 GT Premium ηγείται αυτής της φιλοσοφίας, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα με τη μέγιστη ισχύ των 136 ίππων.

Ο περιορισμός του εξοπλισμού στα μοντέλα δεν εξαρτάται πλέον αποκλειστικά από το μέγεθος του οχήματος, όπως συνέβη πριν από λίγα χρόνια. Τώρα είναι δυνατή η εμπειρία της πιο σύγχρονης τεχνολογίας και του υψηλότερου επιπέδου άνεσης ακόμη και στα πιο συμπαγή αυτοκίνητα. Το ολοκαίνουργιο e-208 διατίθεται σε έκδοση GT Premium, με αποκλειστικά στοιχεία και εξοπλισμό υποστήριξης οδηγού τελευταίας γενιάς, τοποθετώντας αυτό το μοντέλο στην κορυφή της κατηγορίας του.

Δεν είναι τυχαίο ότι το προσωνύμιο GT (Grand Touring) χρησιμοποιείται πάντα για να αναφέρεται στις πιο υψηλής απόδοσης και καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις της γαλλικής φίρμας. Ο όρος GT υποδηλώνει αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης και δυναμικά σχεδιασμένα για να καταβροχθίζουν το δρόμο με άνεση και στυλ. Η ολοκαίνουργια σειρά στο βασικό εξοπλισμό του e-208 GT Premium προσφέρει τους διακριτικούς LED προβολείς με τις τρεις κάθετες γραμμές, τις ζάντες αλουμινίου από κράμα διαμαντιών μεγέθους 17”, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara.

Επιπλέον, υπάρχει το Peugeot 3D i-Cockpit, το σύστημα πλοήγησης της TomTom με live απεικόνιση της κίνησης που συνδέεται με την οθόνη αφής HD μεγέθους 10”, καθώς και μια πληθώρα οδηγικών βοηθημάτων που ανοίγουν το δρόμο για την ημιαυτόνομη οδήγηση. Το νέο Peugeot e-208 θέλει να τονίσει πως μετά από 25 χρόνια που κυκλοφόρησε το 106 είναι το αποκορύφωμα της πολυτέλειας και του στιλ στην κατηγορία του.

Για όσους δε θυμούνται το Peugeot 106 Premium κυκλοφόρησε το 1995 σε περιορισμένη έκδοση 600 μονάδων και προοριζόταν αποκλειστικά για την ιταλική αγορά. Επισήμως παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Μπολόνια μαζί με το Peugeot 306 Premium, και μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να ξεπουλήσει και τα 600 κομμάτια. Η επιτυχία αυτού του μικρού αυτοκινήτου της πόλης οφείλεται στην έντονη προσωπικότητά του που προσέλκυσε την προσοχή των ανθρώπων που αναζητούσαν ένα συγκεκριμένο επίπεδο άνεσης, κομψότητας και εξοπλισμού.

Στον εξοπλισμό διέθετε δερμάτινα καθίσματα από Alcantara συμπεριλαμβανομένων των πίσω προσκέφαλων, τα οποία ήταν ασυνήθιστα εκείνη την εποχή, διαχωρισμένα πίσω καθίσματα, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, αερόσακο οδηγού, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειριστήριο και ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες. Επιπλέον, όσοι το αγόρασαν πήραν και ειδικό ταμπελάκι με τον αριθμό της μονάδας από τα 600 που παρήχθησαν.

Εξωτερικά το Peugeot 106 Premium ήταν αναγνωρίσιμο από την επιγραφή “Premium”, η οποία ήταν γραμμένη με πλάγιους χαρακτήρες στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου, καθώς και στο πίσω μέρος. Κυκλοφόρησε σε τέσσερα χρώματα που ήταν τα Pastel White, Lucifer Red, Mayerling Green και Miami Blue. Μηχανικά κάτω από καπό βρισκόταν ο TU κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 75 ίππους.

Μπορεί να πέρασαν 25 ολόκληρα χρόνια και πλέον η Peugeot να προσφέρει έτσι κι αλλιώς Premium αυτοκίνητα που είναι πιο ασφαλή, πιο γρήγορα και πιο φιλικά στο περιβάλλον, όμως ένα αυτοκίνητο που βλέπαμε στην εποχή που ήμασταν παιδία πάντα θα μας κάνει να το νοσταλγούμε.