Αναβάθμιση για τα WRX και WRX STI

Αναβάθμιση για τα WRX και WRX STI

Μπαίνοντας το 2017 και με τη Subaru να έχει ανακοινώσει πως νέο WRX δε θα υπάρξει πριν το 2020 (Impreza WRX), αν και οι φήμες θέλουν άλλα, οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν τις αναβαθμίσεις για τα ήδη υπάρχων WRX και WRX STI. Εμφανείς θα είναι οι αλλαγές στο εμπρόσθιο κομμάτι, αλλά και στο εσωτερικό των δύο μοντέλων.

Το μοναδικό Sport Sedan μοντέλο συνδυάζει εντυπωσιακές αθλητικές επιδόσεις με την πρακτικότητα ενός τετράθυρου Sedan. Κοιτώντας κανείς το αναβαθμισμένο WRX διακρίνει αμέσως την αλλαγή στον προφυλακτήρα τον αεραγωγό, αλλά και τα φωτιστικά σώματα. Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, του δίνουν μια διαφορετική όψη από τη συνηθισμένη. Το ίδιο γίνειται και στο WRX STI, αλλά εκεί υπάρχουν ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”.

Εσωτερικά η αίσθηση ποιότητας έχει τελειοποιηθεί με αναβαθμισμένα υλικά, έχει διαφοροποιηθεί το ταμπλό όπως και οι χειρολαβές στις πόρτες. Φυσικά τα πάντα είναι μαύρα στο εσωτερικό όπως συνηθίζει να κάνει η Subaru χρόνια ολόκληρα. Τα δερμάτινα καθίσματα της Recaro και οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας στο STI το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό.

Οι Οδηγικές επιδόσεις που απαιτούνται για τα μοντέλα WRX έχουν ενισχυθεί με τη νέα ρύθμιση της ανάρτησης για βελτιωμένη σταθερότητα του συστήματος διεύθυνσης προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια στον οδηγό και τους επιβάτες. Επιπλέον, έχει βελτιωθεί η ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, με τους νέους Responsive προβολείς. Δεδομένου ότι το μοντέλο κορυφαίας ποιότητας της σειράς WRX, WRX STI χρησιμοποιεί το σύστημα AWD και ένα αναθεωρημένο DCCD, προσφέρει ακόμα περισσότερο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων έχουν αναβαθμιστεί και αυτές διαθέτοντας καλύτερη ποιότητα και συνδυάζονται με τα τακάκια των φρένων Jurid, βελτιώνοντας την απόδοση τους στο WRX. Το WRX STI διαθέτει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo, το οποίο περιλαμβάνει κίτρινες δαγκάνες φρένων, διαθέτοντας δαγκάνες 6 εμβόλων μπροστά και δαγκάνες δύο εμβόλων στο πίσω μέρος, ενώ υπάρχουν διάτρητοι ρότορες για την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας.

Μηχανικά δεν αλλάζουν πολλά πράγματα, αφού το WRX διαθέτει τον κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 268 ίππους και το WRX STI, αυτόν των 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 305 ίππους. Και τα δύο μοντέλα συνεργάζονται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ η ροπή φτάνει τα 35,5 και 40 κιλά αντίστοιχα.

Τα συστήματα ασφαλείας είναι και αυτά περισσότερα με το Auto Vehicle Hold, το οποίο αντικαθιστά το Hill Start Assist, κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας στα φανάρια, υποβοηθώντας την εκκίνηση στην ανηφόρα, αλλά και βοηθώντας στην ομαλή επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Επιπλέον διατίθεται και το περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό, προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια.

Όταν μιλάμε για Subaru Impreza το μυαλό όλων πηγαίνει αμέσως στο γνωστό σε όλους WRX STI, όμως πλέον και το απλό WRX αρχίζει να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα ανταγωνισμού στα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Όπως και να έχει θα τα θέλαμε και τα δύο.