Αναβαθμίσεις για το Subaru Impreza

ByXenofwntas

02/12/2023 ,

Λίγο πριν την αλλαγή της χρονιάς η Subaru αναβαθμίζει το Impreza για να βρεθεί στις εκθέσεις το 2024. Η ανανέωση έρχεται μόνο στη Hatchback έκδοση με τους Ιάπωνες να θέλουν προωθήσουν περισσότερο το συγκεκριμένο αμάξωμα. Άλλωστε η Sedan μορφή παραμένει στο Impreza WRX, το οποίο έχει ανανεωθεί και αυτό για το 2024. Φυσικά, αυτό που μπορεί να εξιτάρει ακόμη περισσότερο είναι ότι έχει επανέλθει η έκδοση RS, η οποία είχε σταματήσει στο τέλος της δεκαετίας του ’90, αποτελώντας όμως τον προάγγελο του WRX.

Εξωτερικά η μάσκα παραμένει με το εξαγωνικό σχήμα και το λογότυπο να δεσπόζει στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας είναι λίγο αλλαγμένα, ενώ τα φώτα ομίχλης παραμένουν ίδια έχοντας το μαύρο πλαίσιο. Στο πίσω μέρος παραμένει η μαύρη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ενώ υπάρχουν και τα LED φωτιστικά σώματα. Στην έκδοση RS υπάρχουν οι νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου, καθώς και τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών για να δημιουργείται αντίθεση.

Στο εσωτερικό, το Impreza στη βασική έκδοση διαθέτει την οθόνη αφής μεγέθους 7”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 11,6”. Ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να έχουν ανάμεσα τους μια μικρή ψηφιακή οθόνη με τα απολύτως απαραίτητα. Στην έκδοση RS υπάρχουν τα σκουρόχρωμα καθίσματα με τις κόκκινες πινελιές, ενώ το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου που ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν οι δύο ατμοσφαιρικοί Boxer κινητήρες. Στη βασική έκδοση κάτω από το καπό βρίσκεται ο 4κύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 152 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 19,9 κιλά. Στην έκδοση RS υπάρχει ο 4κύλινδρος Boxer κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 182 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 24,5 κιλά. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με το CVT κιβώτιο των 8 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Από πλευράς ασφαλείας υπάρχουν τα συστήματα όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, το σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, η αναγνώριση πινακίδων ταχύτητας και τo σύστημα υπενθύμισης ζώνης των πίσω καθισμάτων. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται είσοδος χωρίς κλειδί, προβολείς LED, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, φώτα ομίχλης και ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16”, ενώ στην έκδοση RS περιλαμβάνονται επιπλέον φώτα ομίχλης LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα 10 κατευθύνσεων με οσφυϊκή υποστήριξη, ηχοσύστημα Harman Kardon με 10 ηχεία και ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, οι θερμαινόμενοι πλαϊνοί καθρέφτες και η ηλιοροφή. Για όσους ενδιαφέρονται δυστυχώς στη χώρα μας δεν είναι διαθέσιμο και όπως δείχνουν τα πράγματα πιθανότατα δε θα το δούμε καθόλου. Όσο για τις τιμές; Στην αμερικάνικη αγορά διατίθενται η βασική έκδοση από 24.085$, ενώ η έκδοση RS ξεκινά από 28.975$.