Ανανέωση για το Peugeot 508

Εδώ και λίγο καιρό η Peugeot έχει προχωρήσει στην ανανέωση του 508, με το γαλλικό μοντέλο να προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα υπάρχει και Plug-in Hybrid εκδόσεις. Η Sedan έκδοση φτάνει τα 4,75 μέτρα, ενώ η Station Wagon είναι λίγο μεγαλύτερη, αφού φτάνει τα 4,79 μέτρα. Στο ανανεωμένο 508 υπάρχουν τρία νέα χρώματα που είναι τα Okenite White, Titanium Grey και Eclipse Blue.

Σχεδιαστικά το 508 έχει ανανεωμένους προφυλακτήρες, νέα LED Matrix φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχουν τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν νύχια γάτας. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τα αναθεωρημένα LED φωτιστικά σώματα, η πολύ λεπτή αεροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17”, 18”, 19” και 20”, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S

Στο εσωτερικό υπάρχει το νέο ταμπλό, με τις δύο ψηφιακές οθόνες. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για την οθόνη i-Cockpit του πίνακα οργάνων μεγέθους 12” και την οθόνη αφής μεγέθους 10”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα, τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι δύο ακτινών με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 487 λίτρα στη Sedan έκδοση και τα 530 στη Station Wagon, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.537 και στα 1.780 λίτρα αντίστοιχα.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχει ο PureTech κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 23,4 κιλά, καθώς και ο κινητήρας πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ και σε αυτή την περίπτωση να φτάνει τους 130 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 30,5 κιλά. Παράλληλα, υπάρχουν και τρεις Plug-in Hybrid εκδόσεις.

Η βασική έκδοση είναι με τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους. Η δεύτερη επιλογή είναι με τους ίδιους κινητήρες και τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 225 ίππους, ενώ υπάρχει και η έκδοση με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 360 ίππους. Και οι τρεις Plug-in Hybrid εκδόσεις χρησιμοποιούν τη μπαταρία των 12,4 kWh. Με έναν ταχυφορτιστή 7,4 kW για να φορτίσει χρειάζεται 1:40’, ενώ με τον φορτιστή των 3,7 kW χρειάζεται 3:25’. Τέλος, σε μια απλή οικιακή πρίζα μια πλήρη φόρτιση χρειάζεται 7:05’.

Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν τρεις εκδόσεις που είναι οι Allure, GT, και Peugeot Sport Engineered, ενώ 6 είναι τα προφίλ οδήγησης που είναι τα Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport και 4WD. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται δορυφορική πλοήγηση, αναγνώριση φωνής, τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, δύο θύρες USB και κάμερα νυχτερινής όρασης που ανιχνεύει ποδηλάτες, πεζούς και ζώα. Παράλληλα, υπάρχει και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, το οποίο περιλαμβάνει Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων.

Η ανάρτηση διαθέτει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις που είναι οι Normal, Sport και Comfort, ενώ μπορούν να γίνουν και αναβαθμίσεις μέσω over-the-air. Το ανανεωμένο 508 όπως όλα δείχνουν είναι καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Άλλωστε οι διαφορές στα συστήματα ασφαλείας κινούνται με ραγδαίους ρυθμούς προσφέροντας όλο και περισσότερα. Το Peugeot 508 είναι ήδη διαθέσιμο σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να το δούμε και στην ελληνική αγορά. Μέχρι τότε λίγη υπομονή.