Ανανέωση για τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio

Ανανέωση για τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio

Η Alfa Romeo αποκάλυψε τις ανανεωμένες Giulia και Stelvio Quadrifoglio και τονίζει κάτι που ίσως να μην έχουμε συνηθίσει στα μοντέλα της ιταλικής φίρμας. Ποιο είναι αυτό; Το πράσινο χρώμα που αλλάζει τη μονοτονία πασίγνωστου κόκκινου της ιταλικής φίρμας, αν και το είχαμε συνηθίσει στο λογότυπο Quadrifoglio. Βέβαια για κάποιους το νέο χρώμα δεν είναι και τόσο νέο, αφού αποτελεί φόρο τιμής στην Alfa Romeo Montreal, η οποία ήταν βαμμένη με το Montreal Green.

Οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες με το αγωνιστικό DNA να φαίνεται ξεκάθαρα στα δύο μοντέλα. Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες στο εξωτερικό κομμάτι παραμένει αναλλοίωτη η τριγωνική μάσκα με το σήμα της ιταλική εταιρείας, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα και οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να δείξουν μια πιο επιθετική μορφή. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η αεροτομή, τα νέα LED φωτιστικά σώματα και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης από την Akrapovic. Η εξωτερική εμφάνιση στη Stelvio ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21”.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται στο εσωτερικό με τις ζώνες ασφαλείας πλέον να είναι εκτός μαύρες, πράσινες ή κόκκινες για να αλλάξουν τη διάθεση των επιβατών. Το τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί με τα χειριστήρια να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα της Sparco από Alcantara μεγαλώνουν τον πήχη της πολυτέλειας.

Επιπλέον, υπάρχει η νέα οθόνη αφής μεγέθους 8,8”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα νέα γραφικά απεικονίζουν σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση του αυτοκινήτου, τη θερμοκρασία των μηχανικών μερών, την απόδοση του κινητήρα, την πίεση του Turbo, τα στοιχεία τηλεμετρίας, την επιτάχυνση και φυσικά όλες τις υπόλοιπες επιδόσεις.

Κάτω από το καπό κρύβεται ο V6 Bi-Turbo κινητήρας χωρητικότητας 2,9 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 510 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 61,1 κιλά. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, αφού στην επιλογή Race οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η Alfa Romeo πραγματικά με τη Giulia έκανε ένα πολύ μεγάλο άλμα ξεφεύγοντας από τη ρουτίνα που υπήρχε στα αυτοκίνητα της. Η δε Stelvio μπορεί να είναι SUV, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υστερεί. Σίγουρα η επιλογή είναι δύσκολή, αλλά όποια από τις δύο και να διαλέξετε είναι απόλυτα βέβαιο πως θα την απολαύσετε.