Ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class

Ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class

Η Mercedes-Benz E-Class είναι ένα από τα πιο κλασσικά οικογενειακά αυτοκίνητα της γερμανικής φίρμας. Τώρα οι Γερμανοί παρουσίασαν την ανανεωμένη έκδοση, η οποία είναι σίγουρα καλύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Οι αλλαγές αισθητικά δεν είναι πολλές, αλλά είναι ουσιαστικές.

Πιο αναλυτικά επανασχεδιάστηκε ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, όπως και τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ η μάσκα μπροστά είναι πιο φαρδιά. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο αισθητές με τα νέα LED φωτιστικά σώματα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Επιπλέον ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία νέα χρώματα και φυσικά όλα τα χρώματα της απερχόμενης έκδοσης.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια του πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι επιλογές μεγέθους είναι δύο. Στη βασική έκδοση είναι 10,2”, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις βρίσκουμε τις οθόνες μεγέθους 12,3”. Επιπλέον, υπάρχει και ο φωνητικός έλεγχος και φυσικά οι αλλαγές στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την κίνηση των χεριών.

Τα δερμάτινα καθίσματα από Nappa, οι αλλαγές που έγιναν στο δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και φυσικά η επένδυση ξύλου, ανεβάζουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση της πολυτέλειας. Μια ακόμη αλλαγή είναι και η λειτουργία Energizing Seat Kinetics, όπου επιτρέπει στον οδηγό και τους επιβάτες να απολαμβάνουν μασάζ, ενώ το Energizing Comfort Control τροποποιεί το φωτισμό της καμπίνας και τη μουσική που θα ακούν οι επιβάτες.

Οι κινητήρες που διαθέτει η ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class μπορούν να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα. Κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και υβριδικά συστήματα ολοκληρώνουν το πάζλ. Οι κινητήρες βενζίνης κυμαίνονται από 156 έως 367 ίππους, ενώ αυτοί του πετρελαίου από 160 έως 330 ίππους. Το πιο σημαντικό είναι ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων με τις τεχνολογίες Nanoslide, Conicshape και Camtronic που συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V EQ Boost.

Το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει στον κινητήρα επιπλέον 20 ίππους και 18,3 κιλά ροπής, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Με το ίδιο σύστημα τροφοδοτείται και ο 6κύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 3 λίτρων. Αντίθετα ο 4κύλινδρος και ο 6κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου διαφέρουν, αφού χρησιμοποιούν το κορυφαίο αντιρρυπαντικό σύστημα της Mercedes-Benz. Η κίνηση μεταφέρεται στου πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις.

Η πιο ισχυρή έκδοση είναι η AMG E 53 4MATIC+, η οποία τροφοδοτείται από τον 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 435 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 53 κιλά. Το ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boost προσφέρει επιπλέον 22 ίππους και 25,4 κιλά ροπής. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,5”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για όποιον θέλει μπορεί να αφαιρεθεί ο περιοριστής ταχύτητας και με το AMG Driver’s Package να ανέβει στα 270 χλμ/ώρα.

Σίγουρα, όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα απολύτως ασφαλές μοντέλο, χωρίς να του λείπουν οι ταχύτητες. Μπορεί να είναι περισσότερο οικογενειακό, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε μπορεί να προσελκύσει πιο νέους ανθρώπους. Τέλος, η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται να γίνουν μέσα στο καλοκαίρι.