Η Skoda Octavia G-TEC είναι ένα από τα οικονομικά αυτοκίνητα της αγοράς συνδυάζοντας βενζίνη και φυσικό αέριο για καύσιμο. Το μοναδικό μελανό σημείο αν θα το έλεγε κάποιος ήταν η μέγιστη ισχύς που έφτανε τους 110 ίππους. Τώρα η Skoda έρχεται να λύσει και αυτό το πρόβλημα για όσους το θεωρούσαν, με το ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο γίνεται και πιο εντυπωσιακό.
Το φρεσκαρισμένο μοντέλο έχει την κλασσική μάσκα της Skoda με τα φωτιστικά σώματα να χωρίζονται σε δύο κομμάτια και τον προφυλακτήρα να έχει μικρά ανοίγματα για την καλύτερη ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Στο πίσω μέρος δεν έχει αλλαγές σε σχέση με την Octavia που κυκλοφορεί, με το μόνο που να προδίδει την έκδοση της να είναι το λογότυπο G-TEC.
Μηχανικά πλέον είναι αισθητά βελτιωμένη, αφού πλέον τροφοδοτείται από τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους. Παράλληλα υπάρχουν τρεις δεξαμενές CNG, μια μπροστά και δύο πίσω που μπορούν να τροφοδοτήσουν το αυτοκίνητο με 17,7 κιλά συμπιεσμένου φυσικού αερίου. Αυτό ανεβάζει την αυτονομία κατά 80 χιλιόμετρα από την προηγούμενη έκδοση αυξάνοντας την συνολική αυτονομία στα 480 χιλιόμετρα. Βέβαια μόλις αδειάσουν οι τρεις δεξαμενές αναλαμβάνει η βενζίνη με τη συνολική αυτονομία να ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.
Με το νέο κινητήρα οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 25%, αφού πληροί όλα τα πρότυπα Euro 6d. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων. Σίγουρα, η ανανεωμένη Octavia G-TEC είναι ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα της αγοράς και ότι πρέπει για μια οικογένεια. Το μόνο που απομένει είναι μάθουμε τις εκδόσεις και τις τιμές.