Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη iX, η όποια όπως φαίνεται εξωτερικά θέλει να έχει μια πιο σπορ μορφή. Οι αλλαγές εστιάζονται στους ανανεωμένους προφυλακτήρες, αλλά και στα νέα LED φωτιστικά σώματα, ενώ οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να το κάνουν να φαίνεται πιο άγρια. Στο πίσω μέρος και εδώ ξεχωρίζουν αμέσως τα LED φωτιστικά σώματα και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”, ενώ προαιρετικά υπάρχουν οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” και 22”.
Στην έκδοση M70 xDrive, υπάρχουν οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21”, ενώ προαιρετικά όποιος θέλει μπορεί να επιλέξει αυτές των 22” ή των 23”. Οι αλλαγές της iX σε σχέση με την M70 εστιάζονται στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ υπάρχουν και τα πακέτα M Sport και M Sport Professional που την κάνουν ακόμη πιο σπορ και επιθετική θυμίζοντας κάτι από τις νέες M3 και M4.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα κόκκινα δερμάτινα καθίσματα, ενώ το ίδιο κόκκινο χρώμα υπάρχει τόσο στο ταμπλό, όσο και στις πόρτες. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας, ενώ οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Ο κλιματισμός των τεσσάρων ζωνών μπορεί να ψύξει ή να θερμάνει την καμπίνα του αυτοκίνητου άμεσα προσαρμόζοντας τις θερμοκρασίες εκεί που θέλει ο καθένας.
Από μηχανικής πλευράς θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις. Η βασική θα είναι η iX xDrive45, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 408 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 4,9”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. Η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα φτάνει τα 502 χιλιόμετρα, με τη μπαταρία των 94,8 kWh. Η επόμενη έκδοση θα είναι η iX xDrive60, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 536 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 4,4”, ενώ η τελική ταχύτητα και εδώ φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. Η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα φτάνει τα 547 χιλιόμετρα, με τη μπαταρία των 109,1 kWh.
Για όσους δεν αρκούνται στις δύο παραπάνω εκδόσεις θα υπάρχει και η πιο ισχυρή M70 xDrive, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 659 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 112,1 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα φτάνει τα 486 χιλιόμετρα, με τη μπαταρία των 109,1 kWh, ενώ η κίνηση σε όλες τις εκδόσεις θα είναι και στους τέσσερις τροχούς.
Η ανανεωμένη BMW iX διαθέτει νέες ρυθμίσεις στο πλαίσιο, ενώ υπάρχει και η νέα ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδα εμπρός και άξονα 5 συνδέσμων πίσω. Βελτιωμένα είναι και τα ρουλεμάν των τροχών, ενώ υπάρχουν και τα νέα ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης και υψηλότερη σήμανση απόδοσης A+. Βελτίωση όμως υπάρχει και στη σταθερότητα του αυτοκινήτου, προσφέροντας δυναμική και άνετη οδήγηση.
Για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να γνωρίζουν πως η ανανεωμένη BMW iX θα είναι ακριβότερη από το απερχόμενο μοντέλο τουλάχιστον στην ελληνική αγορά. Στην αμερικάνικη αγορά η βασική έκδοση της iX xDrive45 κοστολογείται στα 75.100$, ενώ η iX xDrive60 ανεβαίνει στα 88.500$. Τέλος, η πιο ισχυρή M70 xDrive ορίστηκε στα 111.500$.