Η Opel φέτος φαίνεται πως απλά μεγαλώνει τα επετειακά της νούμερα. Έτσι μετά τα 160 χρόνια της μάρκας, τα 40 χρόνια του Corsa και τα 30 χρόνια του εργοστασίου στο Eisenach, οι Γερμανοί έφτασαν τα 75.000.000 οχήματα παραγωγής. Το αυτοκίνητο 75.000.000 είναι ένα Opel Grandland GSe, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη αίγλη στη γερμανική φίρμα, αφού δεν είναι ένα από τα απλά της μοντέλα.

“75.000.000 Opel. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της παραγωγής αυτοκινήτων Opel. Αυτός ο εντυπωσιακός αριθμός δείχνει τον σημαντικό ρόλο που έχει παίξει η Opel στον εκδημοκρατισμό των τεχνολογιών και των λύσεων κινητικότητας κατά τη διάρκεια των δεκαετιών και στο μέλλον. Επαναπροσδιορίζουμε την κινητικότητα με σαφή στόχο να γίνουμε 100% ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028, με αυτοκίνητα που συνδυάζουν οδηγική απόλαυση και υπευθυνότητα. Τα τελευταία μας σπορ και ηλεκτροκίνητα μοντέλα GSe σηματοδοτούν ένα περαιτέρω βήμα προς αυτή την κατεύθυνση”, δήλωσε ο Florian Huettl, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel.

Πριν από την παραγωγή του 75.000.000 οχήματος, η Opel λάνσαρε πολλά best seller σε περισσότερα από 120 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων. Με μοντέλα όπως το Doktorwagen 4/8 HP από το 1909 ή το 4/12 HP Laubfrosch, η Opel κατάφερε να κάνει το αυτοκίνητο να κινηθεί πολύ γρήγορα από τη σκηνή ενός οχήματος κύρους που προοριζόταν για πλούσιους ανθρώπους σε αυτό ενός δημοφιλούς αυτοκίνητου που θα ήταν προσβάσιμο στο ευρύτερο κοινό.

Το 1.000.000 όχημα κατασκευάστηκε το 1940 και ήταν ένα Kapitan με αυτοφερόμενο αμάξωμα και ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση. Εκείνη την εποχή, αυτή η αρχιτεκτονική ήταν καινοτόμος και επέτρεψε, χάρη στο χαμηλό βάρος της, να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις στο δρόμο και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Το 2.000.000 αυτοκίνητο με το διάσημο λογότυπο του κεραυνού έφτασε το 1956 και ήταν και πάλι ένα Kapitan.

Σημαντικό γεγονός ήταν πως η Opel ήταν ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής εκείνη την εποχή που πέτυχε τόσο υψηλά ποσοστά παραγωγής. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει την έκδοση Jubilee ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, μια πραγματική ναυαρχίδα της μάρκας. Αυτό το Opel είναι ντυμένο σε κρεμ λευκό και λαμβάνει μια στρώση από χρυσό 24 καρατίων σε όλα τα μέρη.

Η επιτάχυνση της ταχύτητας παραγωγής δεν είναι μόνο η έκφραση του εκδημοκρατισμού του αυτοκινήτου, αλλά και το αποτέλεσμα μιας πιο σύγχρονης και αποδοτικότερης παραγωγής. 15 χρόνια αργότερα, το 1971, το 10.000.000 όχημα της Opel βγήκε από τις γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο του Russelsheim. Ήταν ένα Rekord C Caravan. Αυτό το μεγάλο βήμα οδηγεί σε ένα ακόμα μεγάλο γεγονός. Ένα Opel δίνεται στους Υπουργούς-Προέδρους των ομόσπονδων κρατών, στα οποία η Opel είχε εργοστάσια εκείνη την εποχή και ήταν στις Hesse (Russelheim), Rhenanie du Nord-Westphalie (Bochum) και Rhenanie-Palatinat (Kaiserslautern).

Το 1983, ένα Senator CD ήταν το 20.000.000 όχημα της Opel. Την ίδια δεκαετία, το 25.000.000 όχημα της Opel ήταν ένα Omega A Caravan, το οποίο κατασκευάστηκε στα ιστορικά κεντρικά γραφεία της Opel. Το Omega A ήταν το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Το μικρό Opel Corsa και το Astra, που διαδέχθηκε το Kadett, πουλήθηκαν επίσης για στρογγυλό αριθμό εκατομμύριων.

Μετά την επανένωση της Γερμανίας, περίπου 4.130.000 Astra F βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής μεταξύ 1991 και 1997. Αυτό έκανε το μοντέλο της Opel να είναι αυτό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μέχρι σήμερα. Η τιμή της ενσάρκωσης του 50.000.000 Opel πέφτει για άλλη μια φορά στο Omega. Έφυγε από το εργοστάσιο τον Δεκέμβριο του 1999 ως αυτοκίνητο Β γενιάς, αφού ήταν ένα πλήρως ανανεωμένο μοντέλο.

Σήμερα, ένα άλλο μεγάλο ορόσημο έχει επιτευχθεί με το 75.000.000 όχημα της Opel, με το Grandland GSe. Η μάρκα συνεχίζει να προωθεί την κινητικότητα και είναι σίγουρο πως ο επόμενος αριθμός ορόσημο θα είναι ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς εκπομπές ρύπων που θα φύγει από την παραγωγή του εργοστασίου της γερμανικής φίρμας.