Πριν από 75 χρόνια η Volkswagen βρέθηκε στην αμερικανική αγορά και σήμερα συνεχίζει ακάθεκτη κάνοντας τους Αμερικάνους να πιστεύουν στα αυτοκίνητα της. Ούτε οι ίδιοι οι Γερμανοί δεν πίστευαν ότι η Volkswagen μπορεί να πετύχει στην Αμερική. Όλα ξεκίνησαν από τον Ολλανδό επιχειρηματία Ben Pon, ο οποίος βρέθηκε στη Νέα Υόρκη με δύο σκαραβαίους το 1949. Το 1950 ακολούθησε το Type 2, γνωστό και ως Microbus, για να φτάσουμε στο 1955 όταν η Volkswagen Αμερικής πήρε σάρκα και οστά δημιουργώντας επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων, με ανταλλακτικά και service.
Παράλληλα, όταν οι Γερμανοί παρουσίασαν τις έξυπνες διαφημίσεις “Think Small”, το 1959, προβάλλοντας την απλότητα και την οικονομία του Beetle ως αντίπαλο δέος στα μεγαλύτερα, πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα της Αμερικής από αμερικανικές μάρκες, τότε τα αυτοκίνητα τους άρχισαν να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Όπως και σε άλλες αγορές, η γκάμα της Volkswagen στις Η.Π.Α. μεγάλωσε συμπεριλαμβάνοντας και άλλα μοντέλα με τον κινητήρα στο πίσω μέρος όπως το Karmann Ghia και το Squareback. Αργότερα εμφανίστηκε και το Dasher (όπως ονομαζόταν το Passat πρώτης γενιάς στις Η.Π.Α.), για να φτάσουμε στο Scirocco και το Golf.
Το 1978 η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο στις Η.Π.Α., στο Westmoreland της Pennsylvania για να κατασκευάσει το Rabbit. Ενώ τελικά το εργοστάσιο κατασκεύασε 1.100.000 Hatchback, καθώς και άλλα μοντέλα, to 1987 έκλεισε. Η Volkswagen θα δημιουργήσει και πάλι εργοστάσιο στην Αμερική το 2011, όταν το σημερινό της εργοστάσιο στο Chattanooga του Tennessee κατασκευάζοντας το Passat Sedan.
Το κακό όμως για τη Volkswagen στην Αμερική ήρθε το 2015 όταν αναγκάστηκε να παραδεχτεί πως εξαπάτησε το υποψήφιο αγοραστικό κοινό με τις εκπομπές ρύπων στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Οι Γερμανοί έκαναν έναν διακανονισμό με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και την πολιτεία της California πληρώνοντας μεγάλα πρόστιμα, αλλά και τη δέσμευση της χρηματοδότησης του δικτύου φόρτισης της Electrify America. Μπορεί όλο αυτό να πλήγωσε τη γερμανική φίρμα στο αμερικάνικο υποψήφιο αγοραστικό κοινό, όμως οι Γερμανοί έχουν αρχίσει ξανά να κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους, με τις πωλήσεις να ανεβαίνουν συνεχώς.