ferrari 60 yeras 1Όταν οι εταιρείες των super car συμπληρώνουν επετείους, τότε όλοι το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να απολαμβάνουμε την παρέλαση των οχημάτων στις διάφορες εκδηλώσεις ανά τον κόσμο. Η Ferrari συμπλήρωσε 60 χρόνια παρουσίας στην αγορά της Αμερικής και το γιόρτασε όπως της αρμόζει σε μια εκδήλωση που έγινε στο Beverly Hills. Εμπνευστής της εμφάνισης της ιταλικής εταιρείας στην αμερικανική αγορά ήταν ο Luigi Chinetti, ο οποίος αποτέλεσε τον πρώτο επίσημο αντιπρόσωπο των εν λόγω super cars στην Αμερική. 60 εντυπωσιακά οχήματα συμπεριλαμβανομένων των πιο ακριβών και συλλεκτικών ταξίδεψαν από τους λόφους του Beverly μέχρι το Λος Άντζελες.

Βέβαια πώς θα μπορούσε να είναι γιορτή μόνο με 60 οχήματα; Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών άλλα 1.000 μοντέλα, τα οποία κυκλοφορούν στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους. Ανάμεσά τους ήταν και η ειδική έκδοση της Ferrari F60 America, η αξία της οποίας ξεπερνάει τα 2.000.000€. Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν οι 288 GTO, 275 GTB/4,  375MM Scaglietti Coupe, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο η LaFerrari δε θα μπορούσε να απουσιάζει ως τελευταίο και ακριβοθώρητο μοντέλο.

ferrari 60 yeras 2Πέραν αυτών υπήρχαν και διάφορα ιστορικά μοντέλα, οι ιδιοκτήτες των οποίων τα χρησιμοποιούσαν και ως αγωνιστικά, όπως το μοντέλο που κέρδισε το Le Mans GT το 1965. Μέσα στη γιορτή των 1.060 μοντέλων δεν έλειψαν και κάποιες δημοπρασίες, οι οποίες εκτόξευσαν τα νούμερα σε ποσά τα οποία για την πλειονότητα είναι εξωπραγματικά. Για παράδειγμα το μεγαλύτερο ποσό δημοπρατήθηκε σε μια Ferrari 250 GTO που κατάφερε να αγγίξει τα 30.500.000€. Τα χρήματα αυτά αποτελούν ρεκόρ, αφού η μεγαλύτερη δημοπρασία είχε γίνει κάποια χρόνια πριν, με το ποσό να αγγίζει τα 21.200.000€.

Η πιο δυνατή στιγμή της εκδήλωσης ήταν όταν ανέβηκε στην σκηνή ο νέος πρόεδρος της Ferrari Sergio Marchionne, με το παραδοσιακό μαύρο πουλόβερ της εταιρείας για να αποκαλύψει την F60 America. Παρά τη διαμάχη του με τον απερχόμενο πρόεδρο Luca Di Montezemolo, ο τελευταίος έδωσε και αυτός το παρών στην εκδήλωση, αποδεικνύοντας πώς παρά τα όσα προβλήματα και εάν προέκυψαν, η εταιρεία έπρεπε να τιμηθεί με τον ανάλογο τρόπο, μακριά από έριδες και αψιμαχίες.