Από εχθές, όταν τελείωσε το Q3, τα 7 χιλιοστά της διαφοράς του Hamilton από το Rosberg μας προϊδέαζαν ότι θα βλέπαμε ένα συναρπαστικό αγώνα για το ποιος από τους δύο θα έπαιρνε τη νίκη. Λίγο η τύχη, λίγο το άστρο του Βρετανού, του έδωσαν τους 25 υπερπολύτιμους βαθμούς στη μάχη του τίτλου. Αντίθετα, η ατυχία επισκέφθηκε το Nico Rosberg με το κιβώτιο να μην υπακούει, και παρά τις τρεις αλλαγές του τιμονιού, να εγκαταλείπει μέσα στα Pit, δείχνοντας με τις κινήσεις του, ότι παρά τις προσπάθειες, όλα τελείωσαν.
Στο γύρο σχηματισμού ο Nico Rosberg δεν κατάφερε ποτέ να εκκινήσει, εξαιτίας του προβλήματος που αναφέραμε, με τον Sebastian Vettel να έχει μπροστά του καθαρό δρόμο. Τελικά η εκκίνηση έφερε τη Ferrari του Fernando Alonso δεύτερη μετά την πρώτη στροφή, με τις δύο Red Bull να μάχονται για το ποια θα μπει τρίτη. Παρ’ όλα αυτά, το λάθος του Ισπανού να φύγει ευθεία ξαναέδωσε τη δεύτερη θέση στον Sebastian Vettel και αργότερα την τρίτη στον Daniel Ricciardo. Η ατυχία του Rosberg συνεχίστηκε και μετά την εκκίνησή του από το Pit Lane, αφού η τέταρτη σχέση στο κιβώτιο δεν υπάκουσε ποτέ, αναγκάζοντάς τον να αλλάξει, όπως προαναφέραμε το τιμόνι, χωρίς ωστόσο κανένα αποτέλεσμα.
Ο Hamilton το μόνο που είχε να κάνει στη διάρκεια του αγώνα ήταν απλά να κρατήσει την πρώτη θέση και να χτίσει διαφορά από τους αντιπάλους του. Αυτό συνέβαινε μέχρι τον 31ο γύρο, όταν ο Perez, μετά από επαφή που είχε, έχασε ολόκληρη τη μπροστινή πτέρυγα, γεγονός που έφερε το Safety Car στον αγώνα. Οι διαφορές εξανεμίστηκαν και ενώ εκείνη την ώρα ο Alonso ήταν δεύτερος, η τακτική της ομάδας τον έφερε στα Pit για αλλαγή ελαστικών, ρίχνοντάς τον στην τέταρτη θέση. Όταν τα φώτα της SLS AMG έσβησαν, ο Hamilton έφτασε τη διαφορά σχεδόν στα 25’’ από τον Sebastian Vettel, με τα λάστιχά του πλέον να έχουν ολοκληρώσει τη ζωή τους. Οι άνθρωποι της Mercedes φαίνεται ότι δεν τα υπολόγισαν καλά μπαίνοντας στα Pit και τα 25’’ δεν ήταν αρκετά, με τον Vettel να περνάει τη γραμμή του Pit Lane πριν από το Βρετανό και να καλύπτει μια διαφορά 2’’.
Στη στροφή μετά τα Pit ο Hamilton το μόνο που πρόλαβε ήταν να μπει πριν από τον Ricciardo. Έχοντας όμως την ψυχολογία του στα ύψη και τα λάστιχά του ολόφρεσκα, μέσα σε 1,5 γύρο κάλυψε τη διαφορά των 2’’, αφήνοντας πίσω το Γερμανό της Red Bull να μάχεται να κρατήσει με όλα τα μέσα τη δεύτερη θέση. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo, ο οποίος με μια ακόμη καλή εμφάνιση αποδεικνύει ότι μόνο τυχαία δεν είναι η άνοδός του. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, ενώ ακολούθησαν οι Massa, Vergne, Perez, Raikkonen, Hulkenberg και Magnussen. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Jean – Eric Vergne δέχτηκε ποινή 5’’, αλλά παρ’ όλα αυτά κράτησε την 6η θέση και τους 8 βαθμούς.
Αναλυτικά οι πρώτοι 10 του GP Σιγκαπούρης:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα |
1. | Lewis Hamilton | Mercedes |
2. | Sebastian Vettel | Red Bull Racing – Renault |
3. | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing – Renault |
4. | Fernando Alonso | Ferrari |
5. | Felipe Massa | Williams – Mercedes |
6. | Jean – Eric Vergne | STR – Renault |
7. | Sergio Perez | Force India – Mercedes |
8. | Kimi Raikkonen | Ferrari |
9. | Nico Hulkenberg | Force India – Mercedes |
10. | Kevin Magnussen | McLaren – Mercedes |