Η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά την 911 Targa το Σεπτέμβριο του 1965, η οποία διέθετε αναδιπλούμενη αφαιρούμενη οροφή. Το όνομα Targa προέρχεται από το διάσημο αγώνα Targa Florioπου στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ήταν συνώνυμη με την έννοια της ανοιχτής οδήγησης. Το 1966 παρουσιάστηκε μια πλήρης ανανεωμένη έκδοσή της, όπου η οροφή ήταν κατασκευασμένη από ένα συρόμενο γυάλινο κάλυμμα. Η τελευταία 911 Targa παρουσιάστηκε το 1994, για να έρθει και πάλι στη σημερινή της μορφή.
Το σήμα κατατεθέν του μοντέλου είναι η ανοιχτή οροφή, η οποία είναι κατασκευασμένη από χάλυβα, αλουμίνιο και μαγνήσιο. Αποτελείται από δύο κομμάτια μαλακής οροφής και το γυάλινο παράθυρο που κλείνει το πίσω μέρος. Ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού και χρειάζεται μόλις 19” για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Το σύστημα All–Wheel–Drive είναι πλέον στις στάνταρ επιλογές, προσφέροντας τη βέλτιστη δυναμική σε κάθε είδους οδόστρωμα και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Μηχανικά η Targa έρχεται με δύο εκδόσεις. Η πρώτη είναι η 911 Targa 4 που τροφοδοτείται από ένα 6κύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 3,4 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 350 ίππους. Το 0-100 γίνεται σε 4,8” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 9,7 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 223 γρ/χλμ. Η δεύτερη επιλογή είναι η κορυφαία 911 Targa 4S, η οποία τροφοδοτείται από τον κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 400 ίππους. Το 0-100 γίνεται σε 4,4” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 10,1 λίτρα/100χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 237 γρ/χλμ. Η κίνηση και στις δύο εκδόσεις είναι αποκλειστικά και στους τέσσερις τροχούς. Προαιρετικά συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche και οι κινητήρες τους είναι πιστοποιημένοι στα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6.