Η Γερμανική Porsche δε θα μπορούσε να λείπει από τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Εκεί οι άνθρωποί της παρουσίασαν με κάθε επισημότητα τη νέα 911 Targa 4 και 911 Targa 4S. Το νέο μοντέλο αποτελεί φόρο τιμής στην πρωτότυπη 911 Targa4 του 1960. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ακολουθεί την κλασσική έννοια της Targa, συνδυάζοντας όλα τα μέσα τεχνολογίας που εφοδιάζουν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Το χαρακτηριστικό που την κάνει και ξεχωρίζει είναι η coupeεμφάνιση με την ανοιχτή οροφή.
Η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά την 911 Targa το Σεπτέμβριο του 1965, η οποία διέθετε αναδιπλούμενη αφαιρούμενη οροφή. Το όνομα Targa προέρχεται από το διάσημο αγώνα Targa Florioπου στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ήταν συνώνυμη με την έννοια της ανοιχτής οδήγησης. Το 1966 παρουσιάστηκε μια πλήρης ανανεωμένη έκδοσή της, όπου η οροφή ήταν κατασκευασμένη από ένα συρόμενο γυάλινο κάλυμμα. Η τελευταία 911 Targa παρουσιάστηκε το 1994, για να έρθει και πάλι στη σημερινή της μορφή.
Όπως και το πρωτότυπο 911 Targa του 1960 διαθέτει μια χαρακτηριστική φαρδιά μπάρα από τις πόρτες μέχρι τις κολώνες Β. Η οροφή ανοίγει με το πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα, αφήνοντας ξεσκέπαστα τα καθίσματα, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο ένα μοναδικό θέαμα. Εκτός όμως από το πρωτότυπο μοντέλο του 1960, διαθέτει πολλά κοινά στοιχεία με τις 911 Carrera 4 και 911 Carrera 4 Cabrio. Η τεχνολογία των παραθύρων και του “σώματος” του αυτοκινήτου είναι σχεδόν ταυτόσημη.
Το σήμα κατατεθέν του μοντέλου είναι η ανοιχτή οροφή, η οποία είναι κατασκευασμένη από χάλυβα, αλουμίνιο και μαγνήσιο. Αποτελείται από δύο κομμάτια μαλακής οροφής και το γυάλινο παράθυρο που κλείνει το πίσω μέρος. Ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού και χρειάζεται μόλις 19” για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Το σύστημα All–Wheel–Drive είναι πλέον στις στάνταρ επιλογές, προσφέροντας τη βέλτιστη δυναμική σε κάθε είδους οδόστρωμα και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται PSM, PTM, δερμάτινο σαλόνι, σπορ καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς bi–xenon, έγχρωμη οθόνη αφής 7”, δορυφορική πλοήγηση και MP3 player. Η 911 Targa 4S, εκτός όλων των παραπάνω, διαθέτει επιπλέον PASM, PTV και ζάντες αλουμινίων 20”.
Μηχανικά η Targa έρχεται με δύο εκδόσεις. Η πρώτη είναι η 911 Targa 4 που τροφοδοτείται από ένα 6κύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 3,4 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 350 ίππους. Το 0-100 γίνεται σε 4,8” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 9,7 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 223 γρ/χλμ. Η δεύτερη επιλογή είναι η κορυφαία 911 Targa 4S, η οποία τροφοδοτείται από τον κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 400 ίππους. Το 0-100 γίνεται σε 4,4” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 10,1 λίτρα/100χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 237 γρ/χλμ. Η κίνηση και στις δύο εκδόσεις είναι αποκλειστικά και στους τέσσερις τροχούς. Προαιρετικά συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche και οι κινητήρες τους είναι πιστοποιημένοι στα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6.
Η 911 Targa 4 και η 911 Targa 4S είναι διαθέσιμες για παραγγελία στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται το Μάιο, στην ελληνική αγορά ωστόσο, εάν έρθει, αναμένεται μετά το καλοκαίρι. Όσον αφορά στις τιμές, στο νησί η 911 Targa 4 ξεκινά από 105.000€, ενώ η 911 Targa 4S δεν απέχει πολύ, αφού η τιμή της ξεκινάει από 117.000€. Τέλος, αίσθηση προκαλεί η διαφορά τιμής με την Ιρλανδία, αφού εκεί κοστίζουν 154.000€ και 176.000€ αντίστοιχα.