Πριν δύο εβδομάδες είχαμε αναφερθεί στην αγωνιστική έκδοση του Subaru Impreza WRX STI (www.onlydriving.gr/subaru-impreza-wrx-sti) και τώρα οι Ιάπωνες μας αποκαλύπτουν τα μηχανικά μέρη του αμαξώματος καθώς και τον κινητήρα.
Εξωτερικά το αμάξωμα ξεχωρίζει από το WRX STI με τους διαφορετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα ανθρακονήματα και την πίσω αεροτομή, ενώ διαθέτει περισσότερες εισαγωγές αέρα, καθώς και πιο ελαφριές αναρτήσεις. Το εξωτερικό συμπληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 18” με ελαστικά της Dunlop και φρένα της Brembo.
Το WRX STI NBR Challenge, όπως ονομάστηκε, θα συμμετάσχει στον 24ώρο αγώνα στο Nurburgring όπως είχαμε αναφέρει και στην παλαιότερη είδηση. Σύμφωνα με τους κανονισμούς ο κινητήρας απαγορεύεται να είναι παραπάνω από 2.000 κ.εκ. και για αυτό το λόγο η αγωνιστική έκδοση θα τροφοδοτηθεί με τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 340 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 46,4 κιλά. Ο συνδυασμός θα γίνει με το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων της Subaru.
Τέλος, το αγωνιστικό της Subaru θα οδηγηθεί από τους Toshihiro Yoshida, Kota Sasaki, Carlo van Dam και Marcel Lasee στον 24ώρο αγώνα του Nurburgring και νωρίτερα θα συμμετέχει σε δύο ακόμα αγώνες αντοχής.