Από τα 50 μοντέλα των XK και XKR 2+2 θέσεων, 25 θα είναι σε coupe μορφή, ενώ τα άλλα 25 σε cabrio με σκληρή οροφή. Στα μοντέλα με την ανοιγόμενη οροφή απαιτούνται μόλις 18” για να γίνει εμφανές το εσωτερικό της, αποκτώντας την cabrio μορφή της. Και τα 50 θα είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, ενώ θα διατίθενται με βελτιωμένες αναρτήσεις (10 χιλιοστά χαμηλότερες) και καλύτερο σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Στο εσωτερικό θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση ειδικό ταμπελάκι με την αρίθμηση του κάθε οχήματος.
Στον εξοπλισμό διατίθεται το Dynamic Performance Pack με ειδικά μαρσπιέ, πίσω διαχύτη, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και ζάντες αλουμινίου 20”. Επίσης, περιλαμβάνονται αυτόματοι xenon προβολείς εμπρός που ακολουθούν την πορεία του αυτοκίνητου και LED φωτιστικά σώματα πίσω. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι σε μπεζ χρώμα με διαμαντένιες ραφές, ενώ οι δείκτες στον πίνακα οργάνων είναι σε κόκκινο και λευκό χρώμα. Επιπλέον στον εξοπλισμό προσφέρεται αυτόματο σύστημα διζωνικού κλιματισμού, Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, οθόνη αφής 7”, αυτόματοι ηλεκτρο-χρωματικοί και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, Bluetooth, συνδεσιμότητα για iPod, θύρα USB και ηχοσύστημα με HD Radio με συνολική ισχύς 525 Watt.
Στα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής XK και XKR το Adaptive Dynamics λειτουργεί σε συνδυασμό με το Active Differential Control βελτιστοποιώντας την πρόσφυση σε κάθε πίσω τροχό ξεχωριστά, βελτιώνοντας παράλληλα και την επιτάχυνση. Το σύστημα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας διαθέτει τέσσερις τρόπους οδήγησης Normal, Winter, Trac DSC και DSC OFF. Η Winter επιλογή προσφέρει καλύτερη απόκριση του γκαζιού και πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές συνθήκες.
H Jaguar XKR Final Fifty Edition, όπως είναι η πλήρης ονομασία της, θα κατασκευαστεί μέσα στο καλοκαίρι και στην αμερικάνικη αγορά θα βρεθεί στις αρχές του φθινοπώρου. Όσο για την τιμή; Η βρετανική εταιρεία δεν αποκάλυψε το κόστος, αφήνοντας τη φαντασία μας να προβλέψει την τελική τιμή ενός τέτοιου μοντέλου.