Και ενώ κάποτε ο ανταγωνισμός μεταξύ Γερμανών και Ιαπώνων ήταν πολύ μεγάλος, τώρα οι δύο εταιρείες επιβεβαιώνουν τη συνεργασία τους με το πολυμορφικό Verso να φοράει για πρώτη φορά στην ιστορία του γερμανικό κινητήρα. Το Toyota Verso θα τροφοδοτείται με τον γερμανικό 4κύλινδρο D-4D κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 112 ίππους και μέγιστη ροπή τα 27,3 κιλά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή οι εκπομπές ρύπων θα είναι 119 γρ/χλμ.
Ο κινητήρας είναι ήδη γνωστός αφού “φοριέται” ήδη στο απερχόμενο MINI Cooper. Βέβαια οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας έβαλαν το χεράκι τους κάνοντας μικρές επεμβάσεις, έτσι ώστε ο κινητήρας να συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Με τον κινητήρα αυτόν η γκάμα του Verso διαθέτει πλέον τέσσερις επιλογές για πετρελαιοκινητήρα (2 λίτρα με 124 ίππους, 2,2 λίτρα με 150 και 177 ίππους). Φυσικά διατίθεται και με τους δύο γνωστούς βενζινοκινητήρες (1,6 με 132 και 1,8 με 147 ίππους). Η παραγωγή του Verso με τον κινητήρα D-4D 1,6 λίτρων θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2014 στο εργοστάσιο της Toyota στην πόλη Adapazari της Τουρκίας, το οποίο γνωρίζουμε από την κατασκευή της νέας Toyota Corolla.