To R-Spec βέλος της Hyundai

ByXenofwntas

24/11/2013

Η Hyundai ανακοίνωσε την προσθήκη του Veloster Turbo R–Spec στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Η καρδιά του RSpec είναι η ανταπόκρισή του, ο βελτιωμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού μαζί με τα μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία, το ενισχυμένο σασί, το B&M Racing σπορ επιλογέα ταχυτήτων και το χαμηλό κόστος του Veloster Turbo στη γραμμή παραγωγής. 

Το Veloster Turbo RSpec είναι το τέταρτο RSpec μοντέλο παραγωγής της  Hyundai, ακολουθώντας τα βήματα του Genesis Coupe 2.0T RSpec, Genesis Coupe 3.8 RSpec και Genesis 5.0 RSpec. Το RSpec αντιπροσωπεύει την απόλυτη έκδοση επιδόσεων για κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα. Για το Veloster Turbo RSpec οι σπορ αναρτήσεις και οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης έχουν επιτρέψει τη μεγάλη απόκριση, με υψηλότερα ποσοστά και μια πιο άκαμπτη βάση κιβωτίου ταχυτήτων. Από πλευράς κινητήρα, το RSpec είναι διαθέσιμο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που μαζί με το σύστημα B&M Sport προστεθεί πιο άμεσες και σφιχτές αλλαγές ταχυτήτων. 

Στο εξωτερικό το R-Spec προσθέτει εμπρόσθιους προβολείς ομίχλης με κόκκινα χαρακτηριστικά στο εμπρός και πλαϊνό τμήμα του, ενώ υπάρχουν και τα διακριτικά του RSpec στο πίσω μέρος. Εσωτερικά υπάρχουν κόκκινο-μαύρα σπορ καθίσματα που συμπληρώνονται με το ειδικά κεντημένο λογότυπο του RSpec στα πατάκια, προσδίδοντας με αυτόν τον τρόπο μια ακόμα πιο σπορ εμφάνιση. Το Veloster Turbo RSpec θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα Elite White, Ultra Black, Marathon Blue, και το Sprint Gray

Εστιάζοντας στην οδηγική εμπειρία για όλα τα Veloster Turbo RSpec και Turbo μοντέλα, προστέθηκε και η ροπή ελέγχου (TVC). Αυτό το ενεργό σύστημα αξιοποιεί τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) και τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και ελέγχου, βελτιώνοντας την δυναμική στις στροφές. Το TVC χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ταχύτητας σε συνδυασμό με ESC αλγόριθμους, για να εφαρμόζεται συγκεκριμένη δύναμη πέδησης στους μπροστινούς τροχούς κατά τη διάρκεια έντονων στροφών. Συνολικά το TVC παρέχει στους οδηγούς του Veloster Turbo RSpec ένα στοιχειώδες περιθώριο για ακριβείς στροφές χωρίς το φόβο κάποιου λάθους που θα οδηγήσει σε ατύχημα. 

Μέσα στην καμπίνα, το Veloster Turbo R-Spec και τα Turbo μοντέλα λαμβάνουν έναν ενεργό σχεδιασμό ήχου, ο οποίος παρέχει στο εσωτερικό της καμπίνας πιο πλούσιο σύστημα μετάδοσης κίνησης για μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία, ειδικά  κατά τη διάρκεια της πιο γρήγορης οδήγησης. 

Θέλοντας να κρατηθεί ακριβής στην απόλυτη οδήγηση, μερικά στοιχεία από το στάνταρ εξοπλισμό που υπάρχουν στο TurboΜοντέλο έχουν αφαιρεθεί από το RSpec, όπως το κουμπί εκκίνησης, το ταμπλό οργάνων, το αυτόματο παράθυρο του οδηγού και τα πλήρως θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα. 

Μηχανικά το RSpec εφοδιάζεται από τον 4κύλινδρο turboκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 201 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 19,8 κιλά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση του γρήγορου μοντέλου της Hyundai είναι 10,1 λίτρα/100χλμ. 

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε το Veloster Turbo RSpec  στην ολοένα αυξανόμενη οικογένειά μας με τα RSpec μοντέλα. Το RSpec παίρνει το θέμα του Veloster για πιο προσιτές επιδόσεις σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, το οποίο είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει τους λάτρεις της οδήγησης.” δήλωσε ο Scott Margason, διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της Hyundai Motor America. Τέλος η παραγωγή του RSpec θα ξεκινήσει το Δεκέμβριο του 2013 και θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του Φεβρουαρίου του 2014.