Το Nissan GT-R R35 είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει

Μέσα στο καλοκαίρι η Nissan ανακοίνωσε πως θα σταματήσει η παραγωγή του τελευταίου GT-R όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Παρ’ όλα αυτά όπως δείχνουν τα πράγματα η ιαπωνική εταιρεία δε θα είχε κανένα πρόβλημα να το κυκλοφορήσει για άλλα 17 χρόνια όπως είναι σήμερα. Αυτό ανέφεραν στελέχη της, αφού ουσιαστικά βεβαίωσαν πως ο μόνο λόγος που το GT-R θα σταματήσει είναι οι προδιαγραφές τόσο στην Ε.Ε., όσο και στην Αμερική.

Επιπλέον, η Nissan ανέφερε πως η δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού GT-R είναι μια πραγματική πρόκληση. Άλλωστε έχει οριοθετηθεί η αντικατάσταση του με ηλεκτρικό μοντέλο το 2028. Μάλιστα οι πληροφορίες το θέλουν να κυκλοφορεί με νέα τεχνολογία μπαταριών αλλάζοντας τα δεδομένα. Το GT-R R35 εδώ και 17 χρόνια παραμένει ορόσημο στην αμερικανική αγορά και θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορεί για άλλα 17 χρόνια, αλλά οι αλλαγές στους κανονισμούς δημιουργούν θέματα.

Μπορεί η παραγωγή να σταματήσει μέσα στο 2025, αλλά ουσιαστικά οι Ιάπωνες ανέφεραν πως αν κάποιος το θέλει ακόμα να το αποκτήσει δε θα του αρνηθούν την κατασκευή ενός ακόμα ή κάποιων επιπλέον κομματιών. Άλλωστε ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί ήδη 17 χρόνια χωρίς να αλλάξει δείχνει το πόσο αξιόπιστο είναι, αλλά και ότι ο κόσμος το αγαπάει όπως είναι χωρίς να θέλει μεγάλες αλλαγές.

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα επειδή οι Ιάπωνες θέλουν να λύσουν το πρόβλημα που έχουν τα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μπαταρίες. Η λύση με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για την επίλυση ορισμένων από τα προβλήματα, αφού μπαταριές των 150 ή 200 kWh φαίνεται πως είναι ασύμφορες, αφού το βάρος, το κόστος, οι μεγάλες ζάντες με τα ελαστικά και τα φρένα που χρειάζονται ανεβάζουν κατά πολύ το κόστος.

Το 2027 αναμένεται να δούμε ένα πρωτότυπο όχημα που θα είναι ο προάγγελος του νέου αμιγώς ηλεκτρικού GT-R, ενώ το 2028 αναμένεται να κυκλοφορήσει το μοντέλο παραγωγής αρχικά στην Ιαπωνία και σε μικρό αριθμό για να δουν το αν μπορεί να έχει τη ζήτηση που θέλουν. Δε γνωρίζουμε αν το ηλεκτρικό GT-R θα έχει την απήχηση που έχει μέχρι σήμερα το R35, αλλά όπως και να έχει είναι το μεγάλο στοίχημα της ιαπωνικής εταιρείας. Εμείς πάντως δε θέλουμε να αλλάξει τίποτα.