Το Toyota Hilux είναι ένα από τα πιο φημισμένα επαγγελματικά μοντέλα. Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά του ιαπωνικού μοντέλου, το οποίο μπαίνει σε μια νέα εποχή, αφού εκτός από τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Οι Ιάπωνες ακολούθησαν την τάση για την ηλεκτροκίνηση, όμως λένε πως το Hilux δε θα αλλάξει σε τίποτα από τη δύναμη και την αντοχή που έχει, υποσχόμενο νέες περιπέτειες σε όσους το αποκτήσουν.
Οι Ιάπωνες στοχεύουν και στο 2028, αφού έχουν ανακοινώσει πως εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα υπάρξει και μια ακόμη με κυψέλες υδρογόνου, η οποία και αυτή θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Φυσικά, η κινητήρια δύναμη του Hilux θα είναι ο κινητήρας πετρελαίου και ο κινητήρας βενζίνης που θα σηκώσουν το βάρος σε Δυτική και Ανατολική Ευρώπη.
Το νέο Hilux ξεχωρίζει από τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ πλέον το λογότυπο της Toyota έχει αντικατασταθεί από τη λέξη “Toyota”. Στο πίσω μέρος και εδώ ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, υπάρχουν τα σκαλοπάτια στα πλαϊνά, αλλά και ένα στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους 12,3”. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζει τον πήχη της πολυτέλειας.
Παράλληλα, όλοι οι διακόπτες για το σύστημα τετρακίνησης είναι τοποθετημένοι στο κέντρο, ενώ υπάρχει ασύρματος φορτιστής για τα smartphone και νέες θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ο επιλογέας ταχυτήτων είναι shift-by-wire, ο οποίος λειτουργεί με ένα μόνο άγγιγμα κάνοντας πιο εύκολη τη ζωή του οιδηγού.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο μπορεί να συνδεθεί με την εφαρμογή MyToyota ελέγχοντας το αυτοκίνητο από απόσταση, όπως τη στάθμη φόρτισης, τη στάθμη καυσίμου, καθώς και το ιστορικό διαδρομών. Από πλευράς ασφαλείας υπάρχει το Toyota Safety Sense, το οποίο περιλαμβάνει τα συστήματα ανίχνευσης τυφλού σημείου, υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου, κάμερα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, Low Speed Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist και Emergency Driving Stop System, ενώ οι ενημερώσεις γίνονται μέσω over-the-air.
Το νέο Toyota Hilux πλέον θα διαθέτει μια νέα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα τροφοδοτείται από τη μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh, παρέχοντας μόνιμη τετρακίνηση με ροπή 20,9 κιλά στον εμπρός άξονα και 27,3 κιλά στον πίσω. Η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση φτάνει τα 240 χιλιόμετρα. Παράλληλα, θα υπάρξει μια νέα έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 2,8 λίτρων, που θα συνδυάζεται με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα και θα αντικαταστήσει τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ενώ θα παραμείνει και η έκδοση βενζίνης με τον κινητήρα χωρητικότητας 2,7 λίτρων.
Το νέο Toyota Hilux έρχεται για να συνεχίσει μια παράδοση ετών που έχει δημιουργήσει, αφού εδώ και χρόνια είναι το απόλυτο εργαλείο του επαγγελματία. Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να έφερε αλλαγές, όμως η Toyota κρατάει τη δύναμη και την αντοχή του Hilux σε υψηλά επίπεδα, δείχνοντας πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα βρίσκεται στην αγορά για πολλά χρόνια ακόμα προσφέροντας το απόλυτο στον ιδιοκτήτη του.









