Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που διεξάγεται στην Αμερική και συγκεκριμένα στο Ντιτρόιτ η Mercedes παρουσίασε την πιο ισχυρή έκδοση της νέας GLE. Πρόκειται για την GLE 63 S AMG, το 4θυρο coupe μοντέλο, το οποίο μπορεί να ανταγωνιστεί το μεγάλο της αντίπαλο, τη BMW X6 M.
Ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ μαζί προσφέρεται ένα γεμάτο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο προσφέρει νέα μάσκα, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, LED φωτιστικά σώματα, δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης, τα λογότυπα της AMG και ζάντες αλουμινίου 22” με διαστάσεις ελαστικών 285/40 εμπρός και 325/35 πίσω. Εσωτερικά ξεχωρίζει το τριάκτινο τιμόνι, με τα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα από nappa, η οθόνη αφής 4,4”, η κάμερα οπισθοπορείας, τα πεντάλ αλουμινίου και το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen.
Η νέα GLE είναι γεμάτη από διάφορα συστήματα για την απόλυτη ασφάλεια και την απόλυτη άνεση κάνοντας ευχάριστη τη διαμονή στο εσωτερικό, τόσο του οδηγού, όσο και των επιβατών. Το AMG RIDE CONTROL προσφέρει την κορυφαία άνεση, το Active Curve βελτιώνει τα κρατήματα στις στροφές και το Sport Direct προσφέρει την ακρίβεια και τη σπορ αίσθηση του τιμονιού. Το σύστημα Dynamic Select προσφέρει την επιλογή οδήγησης ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα (Comfort, Sport, Individual, Slippery Transmission), ενώ υπάρχει και η απόλυτη ασφάλεια με τα υψηλής απόδοσης φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες.
Κάτω από το καπό κρύβεται ο V8 κινητήρας με το διπλό turbo χωρητικότητας 5,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 585 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 77,5 κιλά. Το 0 – 100 επιτυγχάνεται σε 4,2”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση; Με βάση τον κατασκευαστή βρίσκεται στα 11,9 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 279 γρ/χλμ, τηρώντας της προδιαγραφές Euro 6. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G – TRONIC.
Ο οδηγός εκτός του κανονικού τρόπου οδήγησης, έχει και την επιλογή του κουμπιού M, η οποία του προσφέρει μια πιο γρήγορη οδήγηση, αφού οι αλλαγές πλέον γίνονται μόνο μέσω των paddle shift που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Με αυτό τον τρόπο το 7τάχυτο κιβώτιο φτάνει στο απόλυτο όριο τις στροφές πριν την αλλαγή, με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο γρήγορο. Η σπορ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με το πακέτο AIRMATIC, που αποτελείται από την αερανάρτηση και τα ειδικά αμορτισέρ, προσφέρουν την απόλυτη ηρεμία χωρίς να δέχονται κραδασμούς οι επιβάτες, αφού η ανάρτηση προσαρμόζεται αυτόματα στην κατάσταση του δρόμου.
Για την τιμή της ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες, αλλά δεν αναμένεται να διαφέρει πολύ από την τιμολογιακή πολιτική των AMG μοντέλων. Όπως και χει μια AMG σε όποια μορφή και να είναι, έχει το δικό της στυλ, το δικό της τρόπο, τη δική της συμπεριφορά και σαφώς την ίδια αντιμετώπιση από το υποψήφιο οδηγό της.