Η Hyundai τα παλαιότερα χρόνια δε φημιζόταν, ούτε για την ποιότητα των μοντέλων της, αλλά ούτε και για το σχεδιαστικό κομμάτι των αυτοκινήτων της. Τα χρόνια πέρασαν και η κορεατική εταιρεία άλλαξε τα πάντα μπαίνοντας για τα καλά στη διεκδίκηση των υψηλών θέσεων στην αγορά αυτοκινήτου. Ο συνδυασμός του νέου σχεδιασμού των μοντέλων, μαζί με τις προσιτές τιμές έκαναν την γνωστή εταιρεία να απογειωθεί στις πωλήσεις , με αποτέλεσμα εκεί στην Κορέα να τρίβουν τα χέρια τους. Το νέα Elantra, Elantra Coupe και Elantra GT, είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται όποιος ψάχνει ένα αυτοκίνητο με μοντέρνο σχεδιασμό, οικονομικό και άνετο.
Οι Κορεάτες λένε πως υπάρχουν περισσότεροι από 75 λόγοι για να οδηγηθεί το νέο Hyundai Elantra. Μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά αλλάζει τελείως το νέο μοντέλο διατηρώντας παράλληλα την ευρυχωρία και την ασφάλεια. Εξωτερικά ξεχωρίζουν τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι νέοι προβολείς ομίχλης, η πίσω αεροτομή και οι ζάντες αλουμινίου από 15, 16 ή 17”, ανάλογα την έκδοση.
Στο εσωτερικό προσφέρεται η έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 4,3”, στην οποία απεικονίζεται το δορυφορικό ραδιόφωνο, μαζί με τη χρήση του Internet, σύνδεση για USB Stick, iPod και Bluetooth, καθώς και η κάμερα οπισθοπορείας. Το ηχοσύστημα διαθέτει 6 ηχεία, ενώ διατίθενται αλουμινένια πεντάλ, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων
Από πλευράς τεχνολογίας δεν έχει να ζηλέψει κανένα από τα μοντέλα της κατηγορίας του διαθέτοντας τα συστήματα Hill Start Assist Control, την ένδειξη τυφλού σημείου στον καθρέπτη και το Connected Care Blue Link. Φυσικά δε λείπουν και άλλα συστήματα, τα οποία εξασφαλίζουν την πλήρη ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών.
Μηχανικά το νέο Elantra προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις κινητήρα καλύπτοντας όλα τα γούστα των υποψήφιων αγοραστών. Ο πιο ισχυρός είναι ο GDI κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 173 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 21,2 κιλά. Εκτός όμως από τον δίλιτρο κινητήρα, θα υπάρξει και ο μικρότερος χωρητικότητας 1,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 145 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 17,9 κιλά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 8,2 λίτρα/100χλμ. Η μετάδοση γίνεται μέσω του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή του αυτόματου κιβωτίου και πάλι 6 σχέσεων.
Το νέο Hyundai Elantra σε όποια μορφή και να αποκτηθεί είναι σίγουρα αυτό που καλύπτει όλα τα γούστα, από τον οικογενειάρχη που θέλει το Elantra, τον πιο νέο που αρκείτε στο Elantra Coupe και φυσικά στον πιο γρήγορο που προτιμά το Elantra GT. Βέβαια στην ελληνική αγορά δεν προβλέπεται να έρθει σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, αφού αρκούμαστε στο i30. Οι Κορεάτες όπως όλα δείχνουν θα ρίξουν το βάρος του εν λόγω μοντέλου στην εγχώρια αγορά, καθώς στην Αμερική, αφού το μερίδιο των πωλήσεων της Hyundai εκεί είναι αρκετά ικανοποιητικό.