Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε το Nano με το βενζινοκινητήρα των 624 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ των 38 ίππων. Εναλλακτικά υπάρχει και η έκδοση φυσικού αερίου με τους 33 ίππους. Από τον επόμενο μήνα όμως το νέο Nano θα το δούμε και με έκδοση πετρελαίου με 2κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 0,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 45 ίππους. Η μέση κατανάλωση με βάση των κατασκευαστή είναι μόλις 2,5 λίτρα/100χλμ.
Η ινδική εταιρεία όμως δε θα μείνει μόνο σε αυτό, αλλά θα επεκταθεί με νέα μοντέλα compact, hatchback και sedan διευρύνοντας έτσι τη γκάμα της. Το sedan μοντέλο πιθανολογείται πως δε θα ξεπεράσει τα 4 μέτρα μήκος, ενώ το hatchback αναμένεται να κυκλοφορήσει με δύο κινητήρες έναν turbo βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων και έναν πετρελαίου Multijet χωρητικότητας 1,3 λίτρων της Fiat. Τέλος, τα νέα μοντέλα πιθανολογείται ότι θα βρεθούν στις αγορές περίπου στο τέλος του χρόνου.