Τα αποτελέσματα της 44ης Seajets Ανάβασης Πορταριάς 2025

Συγκλονιστικές μάχες και άφθονο θέαμα σε πολλές κατηγορίες απόλαυσαν οι θεατές της φετινής 44ης Seajets Ανάβασης Πορταριάς 2025. Ο αγώνας αποτέλεσε τον 5ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και πραγματοποιήθηκε το διήμερο 20-21 Σεπτεμβρίου, στη γραφική διαδρομή του Πηλίου. Ο καιρός ήταν σύμμαχος οργανωτών, αγωνιζομένων και παρόλο που το ρεκόρ της Ανάβασης δεν έσπασε, οι συμμετέχοντες οδήγησαν, παρά τις αναπόφευκτες καθυστερήσεις, στο όριο προς τέρψη των θεατών οι οποίοι κατέκλυσαν τη τεχνική διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων στο γραφικό Πήλιο.

Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) επικράτησε με άνεση, πετυχαίνοντας την 5η συνεχόμενη νίκη του σε ισάριθμους αγώνες του πρωταθλήματος. Ο 56χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, με το χρονόμετρο να σταματάει στο δεύτερο σκέλος στο 2:44.79, μόλις 0,26” μακριά από το ρεκόρ ανάβασης που έχει επιτευχθεί το 2022, από το Πασχάλη Χατζημάρκο με Mitsubishi Lancer Evo IX.

O νικητής της κλάσης FSA2L, Γιώργος Γιαννόπουλος με Citroen Saxo κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον “Kanellos” (Peugeot 106), με τους δυο οδηγούς να ακολουθούν τον πολυπρωταθλητή οδηγό στο βάθρο των νικητών, στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Στην επανεμφάνιση του σε Ανάβαση Πορταριάς έπειτα από 7 χρόνια, ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) πρώτευσε στην κλάση FST2,με τον Νίκο Σκαρλάτο (Citroen Saxo) να ολοκληρώνει τη πρώτη 5άδα της κατηγορίας.

Στην κλάση FSA, ο Αποστόλης Κούσης επισκεύασε το Honda Civic Type R FN2, έπειτα από την έξοδο που είχε κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών του Σαββάτου, και σημειώνοντας το ταχύτερο χρόνο στη κλάση του και στα δυο σκέλη του αγώνα κατέκτησε τη νίκη. Στην Ομάδα Ν, νικητής αναδείχθηκε ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer Evo IΧ. Ο πρωταθλητής της κατηγορίας το 2024, δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό το διήμερο, και δεν δυσκολεύτηκε ακόμα μια νίκη στην Ομάδα Ν, τη φετινή χρονιά.

Μια θέση πίσω του τερμάτισε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type R. O 31χρονος οδηγός έδειξε από τις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου τις άγριες προθέσεις του και δεν δυσκολεύτηκε να σημειώσει μια ακόμα νίκη στη δίλιτρη κατηγορία Ν έως 2 Λίτρα, αλλά και στη κλάση Ν3.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν, ανέβηκε ο Αντώνης Δραγώνας με ακόμα ένα Honda Civic Type R που σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων τη φετινή χρονιά. 30 χρόνια μετά τη τελευταία του εμφάνιση σε Ανάβαση Πορταριάς, ο 64χρονος οδηγός επέστρεψε και απέδειξε ότι “η τέχνη δε ξεχνιέται” ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια του στη δεύτερη θέση της κατηγορίας των 2 λίτρων και της κλάσης Ν3.

Ο Γιάννης Φωτεινέλης με ίδιο αυτοκίνητο τον ακολούθησε, συμπληρώνοντας το βάθρο της Ν έως 2 λίτρα και της κλάσης Ν3. 5ος ήταν ο Κωνσταντίνος Τασούλας. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Peugeot 106, πραγματοποιώντας δυο ταχύτατα περάσματα στον αγώνα κατέκτησε τη νίκη στην ανταγωνιστική κλάση της Ν2. Στη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου της κλάσης, δεύτερος ολοκλήρωσε “Αστριος” (Peugeot 106) κατάφερε με το χρόνο του στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, να ξεπεράσει το Νίκο Καραδήμα (Peugeot 106) που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Μάχη μέχρι το τελευταίο μέτρο είχαμε στην Ομάδα Α μεταξύ του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) και του Χρήστου Λάππα (Ford Fiesta R5), με τελικό νικητή τον οδηγό του Ford Fiesta R5. O 45χρονος οδηγός, στην δεύτερη εμφάνιση του στη Πορταριά πίσω από τα πηδάλια του ασπρόμαυρου αγωνιστικού, σημείωσε το ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη του αγώνα, και πραγματοποίησε το repeat έπειτα και από την περυσινή του επικράτηση στη διοργάνωση της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου.

Ο πρωταθλητής της ομάδας Α τη προηγούμενη χρονιά, Μιχάλης Ευθυμίου δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του οδηγού από τα Γιάννενα, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, μόλις 0,86” μακριά από τη κορυφή. Στην τρίτη θέση της Ομάδας Α τερμάτισε ο νικητής της κατηγορίας A2L & κλάσης Α6, Βασίλης Μπάτζανος, (Citroen Saxo) που διατήρησε τα σκήπτρα του στο Πήλιο, για ακόμα μια χρονιά.

Πρεμιέρα με βάθρο για τον Πανάγγελο Ρέκκα, ο οποίος στη παρθενική του εμφάνιση πίσω από τα πηδάλια του νέου του αγωνιστικού Honda Civic Type R, ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του στην δεύτερη θέση της Α έως 2000 κυβικά. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της δίλιτρης κατηγορίας ανέβηκε ο “τοπικός” Βασίλης Ανάγνου (Citroen Saxo), ο οποίος ήταν δεύτερος στα 1600αρια της κλάσης Α6, ενώ ο Κρητικός οδηγός Ανδρέας Μαραγκάκης (Peugeot 106)  κατετάγη τρίτος στη κλάση.

Ο Κώστας Ντόφης ξεπέρασε τα προβλήματα του αγωνιστικού του, τα οποία τον εμπόδισαν να πραγματοποιήσει τις δυο περιόδους των χρονομετρημένων δοκιμών, και κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στην Ομάδα Ε. Ο οδηγός του γκρι Ford Escort MKII  έκανε treble στην 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς 2025 καθώς κατέκτησε τη νίκη στην ομάδα, την δίλιτρη κατηγορία της Ε2L αλλά και τη κλάση Ε11 όπου συμμετείχε. Πίσω του ολοκλήρωσαν τη προσπάθεια τους ο “τοπικός” Γιώργος Σουφλάρης (Ford Escort MKII) και ο Παναγιώτης Μπίμπικας με Volkswagen Golf MKII, στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Με την ίδια σειρά, οι τρεις οδηγοί ανέβηκαν και στο βάθρο για την κατηγορία Ε έως 2000 κυβικά καθώς και τη κλάση Ε11. Για την τέταρτη θέση της κατάταξης της ομάδας, ο Νίκος Μπόμπης με το Peugeot 106, πραγματοποίησε ένα πολύ γρήγορο πέρασμα στο δεύτερο σκέλος, με το οποίο κάλυψε τη διαφορά που είχε δημιουργήσει ο Λεωνίδας Τσαγγαράς (Opel Astra GSi), και τον ανάγκασε να υποχωρήσει στην πέμπτη θέση για 0,02”.

Στην κλάση Ε12 νικητής αναδείχθηκε ο Θανάσης Μπέκας με Ford Sierra RS Cosworth, ενώ στη κλάση Ε10 η νίκη πήγε στα χέρια του Αποστόλη Αποστόλου με Peugeot 205. Η ατυχία χτύπησε τη πόρτα αρκετών πρωταγωνιστών της κατηγορίας, οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη προσπάθεια τους. Μεταξύ αυτών ο “τοπικός” Γιώργος Μπαλντούνης (Ford Escort MKII), που εγκατέλειψε κατά το πρώτο σκέλος του αγώνα ενώ είχε σημειώσει τον τρίτο καλύτερο χρόνο στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής, ο επικεφαλής της κατηγορίας στο πρώτο σκέλος Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo KitCar), καθώς και ο Στάθης Καλκούνος (BMW M3 E30), που είχε σημειώσει το τρίτο καλύτερο χρόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους του αγώνα.

Στη κατηγορία των Ιστορικών, τον αγώνα τίμησε με τη παρουσία του ο Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort MKI, που έδωσε τη δική του μάχη με το χρονόμετρο προκειμένου να βελτιώσει το δικό του προσωπικό χρόνο από προηγούμενες διοργανώσεις. Το αγωνιστικό μέρος της 44ης Seajets Ανάβασης Πορταριάς 2025 ολοκληρώθηκε με τα περάσματα των αυτοκινήτων της κατηγορίας Drift, που ανέβηκαν πλαγιολισθαίνοντας τη διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων ξεσηκώνοντας το πλήθος κόσμου που παρευρέθηκε για ακόμα μια χρονιά στο “Βουνό των Κενταύρων”.

Η 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς 2025 διεξήχθη από τη ΛΑΒ-Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου, σε συνεργασία με τη Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας & Σποράδων, το Δήμο Βόλου και το Επιμελητήριο Μαγνησίας. Μέγας χορηγός ήταν η Seajets, ενώ την έμπρακτη στήριξη τους στη 44η έκδοση του αγώνα παρείχαν τα ΙΚΤΕΟ Βόλου, Peugeot Πολυχρονίδου, ΕΚΟ Αφοι Δράμη, Food Service Καρακατσάνης, Παραδοσιακός Φούρνος Μανδηλά, Frenzy, Stamatiou Parts, Stamos εκλεκτά προϊόντα ζύμης.

Στο πλευρό της ΛΑΒ-Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου βρέθηκαν για ακόμα μια χρονιά, η Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ και η Εθελοντική Διασωστική Ομάδα “Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Νομού Μαγνησίας” που διασφάλισαν υψηλές υπηρεσίες ασφάλειας και περίθαλψης κατά τη διάρκεια της διήμερης αγωνιστικής δράσης. Η Infomega ήταν ο επίσημος χρονομέτρης του αγώνα, με τα αποτελέσματα να βρίσκονται στην ιστοσελίδα www.infomega.gr/live

Συνοπτικά οι νικητές κατηγοριών & κλάσεων, έχουν ως εξής:

  • Formula Saloon: Mario (Ford Fiesta), Γιαννόπουλος (Citroen Saxo), “Kanellos” (Peugeot 106).
  • FSA2L: Γιαννόπουλος (Citroen Saxo), “Kanellos” (Peugeot 106), Σκαρλάτος (Citroen Saxo).
  • FST2: Σταφυλοπάτης (Opel Astra), Κακαλέτρης (Opel Astra), Θεοχάρης Opel Astra).
  • FSA: Κούσης (Honda Civic Type R FN2), Κατσαρός (Ford Escort MKII), Ντιντόκας (BMW E36).
  • FSΤ: Mario (Ford Fiesta)-Δεν προσμετρά.
  • Ομάδα Ν: Μπενής (Mitsubishi Lancer EvoIX), Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R), Δραγώνας (Honda Civic Type R).
  • N2L: Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R), Δραγώνας (Honda Civic Type R), Φωτεινέλης (Honda Civic Type R).
  • N2: Τασούλας (Peugeot 106), “Αστριος” (Peugeot 106), Καραδήμας (Peugeot 106)
  • N3: Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic TypeR), Δραγώνας (Honda Civic TypeR), Φωτεινέλης (Honda Civic TypeR)
  • Ν4: Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX), Χατζηχρήστος (Mitsubishi Lancer Evo IX)-Δεν προσμετρά.
  • Ομάδα Α: Λάππας (Ford Fiesta R5), Ευθυμίου (Ford Escort WRC), Μπάτζανος (Citroen Saxo).
  • A2L: Μπάτζανος (Citroen Saxo), Πανάγγελος Ρέκκας (Honda Civic Type R), Ανάγνου (Citroen Saxo).
  • A6: Μπάτζανος (Citroen Saxo), Ανάγνου (Citroen Saxo), Μαραγκάκης (Peugeot 106).
  • A7: Πανάγγελος Ρέκκας (Honda Civic Type R), Γουλάρας (Renault Clio Sport), Αναστασίου (Renault Clio RS).
  • Α8: Λάππας (Ford Fiesta R5), Ευθυμίου (Ford Escort WRC)-Δεν προσμετρά.
  • Ομάδα Ε: Ντόφης (Ford Escort MKII), Σουφλαρης (Ford Escort MKII), Μπιμπικας (Volkswagen Golf MKII).
  • E2L: Ντόφης (Ford Escort MKII), Σουφλαρης (Ford Escort MKII), Μπιμπικας (Volkswagen Golf MKII).
  • Ε10: Αποστόλου (Peugeot 205), Αργυράκης (Citroen Saxo), Δρακόπουλος (Peugeot 106).
  • E11: Ντόφης (Ford Escort MKII), Σουφλαρης (Ford Escort MKII), Μπιμπικας (Volkswagen Golf MKII).
  • Ε12: Μπέκας (Ford Sierra RS Cosworth), Δουδούλης (Citroen Xsara), Κουρέτσος (BMW M3).
  • Ιστορικά: Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)-Δεν προσμετρά.

Η ΛΑΒ-Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ευχαριστεί όλους τους οδηγούς και τα στελέχη που συμμετείχαν στην 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς 2025 και ανανεώνει το ραντεβού της, για  την επόμενη χρονιά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, για την διοργάνωση της 45ης Ανάβαση Πορταριάς 2026 στη φημισμένη διαδρομή.

Τα αποτελέσματα της 44ης Seajets Ανάβασης Πορταριάς 2025

44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς 2025 Αποτελέσματα