Μπορεί στην Ελλάδα να ασχολούμαστε μόνο με την Porsche, αφού δεν έρχονται καθόλου τα Ruf, ωστόσο όσοι ασχολούνται με την αυτοκίνηση δεν αφήνουν να περάσει απαρατήρητη η Ruf RCT. Πρόκειται για μια Γερμανίδα κυρία, η οποία στους Έλληνες θυμίζει μια Porsche Carrera, αλλά στην ουσία ουδεμία σχέση έχει με αυτήν. Το εν λόγω μοντέλο παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και δεν αποτελεί τίποτε άλλο, παρά μόνο τη συνέχεια της πρώτης Ruf RCT που ξεκίνησε το 1994.
Δυστυχώς οι Γερμανοί δεν μας άνοιξαν τα χαρτιά τους αναφορικά με τον εξοπλισμό του μοντέλου τους, μας αποκάλυψαν ωστόσο όλα τα μηχανικά του στοιχεία. Έτσι, κάτω από το καπό της Ruf κρύβεται ο twin turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 525 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 68,3 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 3,5”, με την τελική ταχύτητα φτάνει τα 315 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 11,8 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 274 γρ/χλμ.
Τέλος, η αεροδυναμική βελτιώθηκε χάρη στην πίσω πτέρυγα του RCT, η οποία αυξάνει και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους τέσσερις ή στους πίσω τροχούς, κατ’ επιλογή του οδηγού. Σαφέστατα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο εμείς θα προτιμούσαμε την κίνηση στους πίσω τροχούς, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα παιχνίδια, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα παρεκκλίνει της πορείας του.