Ο Max Verstappen έδειξε χαρακτήρα πρωταθλητή στον αγώνα της Monza για το Ιταλικό GP φτάνοντας σε μια πολύτιμη νίκη, τόσο για τον ίδιο, όσο και για την ομάδα του. Ο Ολλανδός αν και κάποια στιγμή βρέθηκε πίσω από τον Norris κατάφερε να τον περάσει και πάλι και να φτάσει σε μια άνετη νίκη.
Ο Norris όσο και αν προσπάθησε δε μπόρεσε να πιέσει τον Verstappen και έτσι αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, αν και κόντεψε να τη χάσει και αυτή μετά από το αργό pit stop, αλλά η οδηγία της McLaren ήταν να περάσει ο Norris και μετά να παλέψουν στα ίσια για τη δεύτερη θέση με τον Piastri. Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren συμπλήρωσε το βάθρο έχοντας τις λιγότερες απώλειες για τη μάχη του τίτλου.
Στο γύρο σχηματισμού ο Nico Hulkenberg λίγο πριν φτάσει στη θέση του για την εκκίνηση έλαβε την εντολή από την ομάδα να πάει στα pit και εγκαταλείψει. Σβήνοντας τα 5 κόκκινα φώτα ο Norris πάτησε στο χορτάρι, ενώ ο Verstappen πέρασε το πρώτο s της πίστας ευθεία. Ο Leclerc πίσω πέρασε τον Piastri, αλλά ο Piastri αμέσως ανέκτησε την τρίτη θέση. Στον 2ο γύρο ο Verstappen έδωσε πίσω τη θέση στον Norris, με το Βρετανό να βρίσκεται στην κορυφή. Ο Leclerc πέρασε και πάλι τον Piastri ανεβαίνοντας ξανά στην τρίτη θέση, ενώ την ίδια ώρα ο Ocon είχε επαφή με τον Stroll.
Στον 4ο ο Verstappen πέρασε ξανά τον Norris ανακτώντας την θέση της κορυφής. Στον 5ο γύρο ο Hamilton πέρασε τον Alonso ανεβαίνοντας στην 7η θέση, ενώ στον 6ο γύρο ο Piastri πέρασε ξανά τον Leclerc ανεβαίνοντας και πάλι στην τρίτη θέση. Στον 7ο γύρο ο Hamilton πέρασε τον Ocon ανεβαίνοντας στην 6η θέση, ενώ στον 9ο γύρο ο Ocon δέχθηκε 5” ποινή. Στον 10ο γύρο ο Lawson μπήκε στα pit, ενώ στον 18ο γύρο ο Antonelli πέρασε τον Tsunonda ανεβαίνοντας στην 9η θέση. Στον 21ο γύρο οι Bortoleto και Alonso μπήκαν στα pit, ενώ στον 25ο γύρο ο Albon πέρασε τον Sainz ανεβαίνοντας στην 8η θέση.
Στον 26o γύρο ο Alonso αναγκάστηκε να πάει στα pit για να εγκαταλείψει, αφού λίγο νωρίτερα ακούμπησε σε kerb με αποτέλεσμα την κατάρρευση της ανάρτησης. Στον 28ο γύρο Russell μπήκε στα pit, ενώ την ίδια ώρα ο Lawson είχε μια επαφή με τον Tsunoda. Στον 29ο γύρο ο Antonelli μπήκε στα pit, ενώ ακολούθησαν στον 31ο γύρο ο Sainz, στον 33ο γύρο ο Hadjar και στον 34ο γύρο οι Leclerc και Colapinto. Στον 36ο γύρο ο Russell πέρασε τον Ocon ανεβαίνοντας στην 7η θέση. Στον 38ο γύρο ο Verstappen μπήκε στα pit, ενώ ακολούθησε ο Hamilton στον 39ο γύρο.
Στον 40ο γύρο ο Antonelli πέρασε τον Gasly ανεβαίνοντας στην 10η θέση, ενώ στον 41ο γύρο οι Sainz και Bearman είχαν επαφή κάνοντας και οι δύο τετακέ ευτυχώς χωρίς άλλα προβλήματα. Την ίδια ώρα ο Hamilton πέρασε τον Stroll ανεβαίνοντας στην 8η θέση. Στον 42ο γύρο ο Albon μπήκε στα pit, ενώ την ίδια ώρα ο Hamilton πέρασε τον Ocon ανεβαίνοντας στην 6η θέση. Στον 45ο γύρο ο Albon πέρασε τον Antonelli ανεβαίνοντας στην 9η θέση, ενώ στον 46ο γύρο μπήκε στα pit ο Piastri. Ένα γύρο αργότερα ακολούθησε ο Norris όμως η καθυστέρηση στα pit έφερε τον Piastri στη δεύτερη θέση. Την ίδια ώρα ο Bearman δέχθηκε ποινή 10”.
Στον 50ο γύρο ο Norris πέρασε τον Piastri ύστερα από την εντολή που δόθηκε από την ομάδα και από εκεί και μετά μπορούσαν να μονομαχήσουν ελεύθερα για το ποιος τελικά θα πάρει τη δεύτερη θέση. Την ίδια ώρα μπήκαν στα pit οι Stroll και Gasly. Στον 52ο γύρο μπήκε στα pit ο Ocon, ενώ στον 53ο γύρο ο Antonelli δέχθηκε ποινή 5”. Έτσι φτάσαμε στην καρό σημαία με τον Max Verstappen να παίρνει τη νίκη και τους Norris-Piastri να συμπληρώνουν το βάθρο και να κάνουν το 2-3 για τη McLaren. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Leclerc, ενώ ακολούθησαν στην 5η θέση ο Russell, στην 6η ο Hamilton, στην 7η θέση ο Albon και στην 8η ο Bortoleto. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για το τριήμερο 19, 20 και 21 Σεπτεμβρίου στο Azerbaijan.
Οι 10 πρώτοι του Italy GP
| Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος |
|---|---|---|---|
| 1. | Max Verstappen | Red Bull Racing-Honda RBPT | 1:13:24.325 |
| 2. | Lando Norris | McLaren-Mercedes | +19.207 |
| 3. | Oscar Piastri | McLaren-Mercedes | +21.351 |
| 4. | Charles Leclerc | Ferrari | +25.624 |
| 5. | George Russell | Mercedes | +32.881 |
| 6. | Lewis Hamilton | Ferrari | +37.449 |
| 7. | Alexander Albon | Williams-Mercedes | +50.537 |
| 8. | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber-Ferrari | +58.484 |
| 9. | Kimi Antonelli | Mercedes | +59.762 |
| 10. | Isack Hadjar | Racing Bulls-Honda RBPT | +63.891 |
Η βαθμολογία της F1




