Δυναμικά θα ξεκινήσει ο Σεπτέμβριος για το γερμανικό κολοσσό που ακούει στο όνομα Mercedes – Benz. Συγκεκριμένα, η νέα E – Class θα υποβληθεί σε μερικές αλλαγές, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και στα μηχανικά μέρη. Αυτό δίνει το δικαίωμα στους Γερμανούς να ευελπιστούν σε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων για τα μοντέλα τους.
Την πρώτη και σημαντικότερη αλλαγή θα τη συναντήσουμε μέσα από την E350 BlueTEC, της οποίας ο κινητήρας θα συνδυάζεται πλέον με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων που έχει αναπτύξει πλήρως η Mercedes. Το 9G Tronic, όπως ονομάστηκε, το νέο αυτό σασμάν, θα χρησιμοποιηθεί από όλους τους τύπους αμαξώματος της E350 (Saloon, Estate, Coupe και Cabriolet) και θα είναι η βασική αιτία της μείωσης, τόσο των ρύπων, όσο και της κατανάλωσης καυσίμου. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας η μείωση των ρύπων φτάνει τα 17 γρ/χλμ, ξεκινώντας από τα 136 γρ/χλμ για την Saloon έκδοση, από τα 139 για την Coupe, ενώ από τα 142 και 143 για τις Estate και Cabriolet αντίστοιχα. Αντίθετη πορεία ακολουθεί η ιπποδύναμη της Ε350, αφού αυξάνεται κατά 6 ίππους φτάνοντας τους 258.
Για τις εκδόσεις Ε220 BlueTEC και Ε400 AMG, θα υπάρχουν επίσης μεταβολές σε επίπεδο εκπομπών ρύπων και ιπποδύναμης, χωρίς ωστόσο να εφοδιαστούν με το νέο 9G Tronic. Κατά 7 ίππους αυξάνεται η ισχύς της Ε220 BlueTEC αγγίζοντας τους 177, ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί το χαμηλότερο αριθμό εκπομπών ρύπων της σειράς, με μόλις 116 γρ/χλμ, ύστερα από μία μείωση της τάξης των 16 γραμμαρίων. Όσον αφορά την πανίσχυρη Ε400 AMG, η αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα με τον οποίο πλέον να είναι στα 3.498 κ.εκ. θα βοηθήσει στη μείωση της εξαγωγής εκπομπών ρύπων από τις εξατμίσεις κατά 17 γρ/χλμ.
Όλες οι παραπάνω αλλαγές αφορούν τις βελτιώσεις της E – Class σε μηχανικό επίπεδο. Περνώντας στις αλλαγές του εξοπλισμού, ως στάνταρ θα προσφέρεται πλέον το σύστημα Collision Prevention Assist Plus, το οποίο προειδοποιεί για οποιαδήποτε επικείμενη σύγκρουση και ταυτόχρονα βοηθά στην καλύτερη πέδηση με στόχο την αποφυγή συγκρούσεων, αλλά και την πιο ομαλή αντίδραση του οχήματος εάν η σύγκρουση δεν είναι δυνατό να αποφευχθεί. Το σύστημα αυτό μπορεί να λειτουργήσει για ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα, ενώ σε περιπτώσεις όπου ο οδηγός δεν μπορεί να αντιδράσει φρενάρει αυτόνομα για ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ/ώρα.
Τέλος, η Mercedes θα δώσει στους υποψήφιους κατόχους της E – Class δύο επιλογές πακέτων εξοπλισμού, το Premium και το Premium Plus. Πανοραμική οροφή, πίσω διαιρούμενα αναδιπλούμενα καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας είναι αυτά που προσφέρει το Premium πακέτο, ενώ εάν προσθέσουμε σε όλα τα παραπάνω το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless-GO) και το ηχοσύστημα Harman Kardon, θα έχει την πλήρη λίστα του Premium Plus πακέτου. Για όλους τους τύπους αμαξώματος εκτός από το Estate, η τιμή θα κυμαίνεται περίπου στα 56.000€ για το Premium Package και στα 58.000€ για το Premium Plus Package. Η έκδοση Estate εξαιρείται διότι διαθέτει ήδη το σύστημα διαιρούμενων αναδιπλούμενων καθισμάτων και έτσι η τιμή για τα δύο πακέτα θα κυμανθεί σε χαμηλότερα επίπεδα.
Σε ένα ήδη ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Mercedes καταφέρνει να προσθέσει στοιχεία τα οποία θα οδηγήσουν την E – Class στην τελειότητα. Με highlight το νέο κιβώτιο 9G Tronic, η βελτιωμένη E – Class, αναμένεται να κερδίσει ακόμη περισσότερο έδαφος απέναντι στους ανταγωνιστές της.
Δημήτρης Τσιάρας