Είναι σαφώς επηρεασμένο από την σχεδίαση του πρωτότυπου LF-NX, το οποίο σχεδιάστηκε για να είναι ευκίνητο, παρότι η έννοια δεν είναι ταυτόσημη με τα SUV. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,63 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 και το ύψος τα 1,64 μέτρα. Η επιθετική μορφή του φαίνεται ακόμα και από τα LED φωτιστικά σώματα και τα LED φώτα ημέρας. Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι σε σχήμα L και αυτά τεχνολογίας LED. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 17 ή 18” ανάλογα την έκδοση.
Το εσωτερικό του NX φέρνει την αίσθηση του ενθουσιασμού για την ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Η βασική ιδέα ήταν να συνδυάσει τις υψηλές επιδόσεις, με τα υλικά που προσφέρουν μια πιο πολυτελή αίσθηση, άλλα που δε θα μειώνουν σε καμία περίπτωση τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου. Το ασημί πλαίσιο στο ταμπλό συμβολίζει τη δύναμη του crossover και συνδέεται άψογα με την προηγμένη τεχνολογία HMI (Human Machine Interface).
Φυσικά, δε λείπουν όλες οι προηγμένες τεχνολογίες, στις οποίες περιλαμβάνεται και ο ασύρματος φορτιστής για τις φορητές συσκευές που διαθέτουμε. Η τεχνολογίες Lexus Remote Touch Interface με Touch Pad, Panoramic View Monitor, Blind Spot Monitor, Cross Traffic Alert, καθώς και άλλες αναλύουν τα δεδομένα τους στην οθόνη αφής μεγέθους 6,2”. Επίσης, προσφέρεται και το Adaptive Cruise Control για να γίνεται πιο άνετη η ζωή του οδηγού.
Αμέσως μετά ακολουθεί το NX 200t, το οποίο τροφοδοτείται από τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 238 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 35,3 κιλά. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2 λίτρων ελέγχθηκε για περισσότερο από ένα 1.000.000 χιλιόμετρα σε διάφορες οδικές συνθήκες και το μόνο που απέδειξε ήταν η αξιοπιστία του. Η κίνηση μεταφέρεται, είτε στους δύο, είτε στους τέσσερις τροχούς, μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της Lexus.
Το Lexus NX 200 και 200t σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας θα βρίσκονται στις αγορές το Φεβρουάριο του 2015, ενώ το υβριδικό NX 300h θα βρίσκεται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές από τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σίγουρα το υβριδικό σύνολο είναι και το πιο οικονομικό από θέμα κατανάλωσης, αλλά εμείς θα θέλαμε να δούμε και το νέο turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, για να συγκρίνουμε τις διαφορές.