H Hyundai προσπαθεί να αλλάξει τη φιλοσοφία της και αυτό φαίνεται και από το νέο Veloster, που προσθέτει ακόμη περισσότερη άνεση, ασφάλεια και επιδόσεις, αυξάνοντας παράλληλα την ελκυστικότητα του δημοφιλούς σπορ coupeοχήματος. Τόσο το Veloster όσο και το Veloster Turbo που διαθέτουν πρωτοποριακές τεχνολογίες κινητήρων στοχεύουν κυρίως στο νεανικό κοινό συνδυάζοντας την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, τις δυνατές επιδόσεις και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Η ισχυρή απήχηση του Veloster είναι εμφανής στην αγορά, με τις υψηλές πωλήσεις ιδιαίτερα για το πλήρως ενισχυμένο Veloster Turbo. Η πρώτη περιορισμένη έκδοση το Veloster REMIX σχεδόν ξεπούλησε, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 10% των πωλήσεων του Veloster κατά τη διάρκεια που ήταν διαθέσιμα. Με βάση την επιτυχία του REMIX edition η Hyundai φέρνει στην αγορά το καινούργιο Veloster με ειδικές εκδόσεις στο άμεσο μέλλον.
Η μοναδική σχεδίαση του Veloster παραπέμπει σε ένα σπορ αυτοκίνητο με άγριες διαθέσεις. Συνδυάζει το στυλ ενός coupe και τη λειτουργικότητα ενός hatchback. Το μπροστινό μέρος φέρνει την υπογραφή από την επιθετική μορφή ενός Hyundai με τη νέα μάσκα, που συνδυάζεται με τα LED φωτιστικά σώματα δίνοντας μια αρμονική ομορφιά. Επίσης ξεχωρίζουν και οι φουσκωμένοι θόλοι των ελαστικών. Η Hyundai εφαρμόζει συμβατικό άνοιγμα πόρτας στην πλευρά του συνοδηγού του Veloster, παρέχοντας ασφαλή και εύκολη πρόσβαση στα ευρύχωρα πίσω καθίσματα. Η χειρολαβή στην πίσω πόρτα είναι κρυμμένη προκειμένου να διατηρηθεί η coupe σχεδίαση. Κοιτώντας το πίσω μέρος εντύπωση προκαλεί η ξεχωριστή γυάλινη πόρτα η διπλή χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο και τα πίσω φωτιστικά σώματα που συμπληρώνουν τη δυναμική εμφάνισή του.
Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα θυμίζει ένα σπορ αυτοκίνητο και ενσωματώνει επιπλέον το button εκκίνησης. Οι αεραγωγοί είναι εμπνευσμένοι από τις απολήξεις μιας μοτοσυκλέτας, ενώ τα μεταλλικά στοιχεία υπάρχουν σε αφθονία στο εσωτερικό του αμαξώματος που μαζί με τα αλουμινένια πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων δίνουν την αίσθηση της άνεσης στον οδηγό.
Στο Veloster turbo οι σχεδιαστές της Hyundai έχουν αφαιρέσει την τραπεζοειδή εξάτμιση στο κέντρο και την έχουν αντικαταστήσει με δυο μεγαλύτερες, ελεύθερης ροής εξατμίσεις. Επιπλέον, προσθέτουν το Active Sound Design, παρέχοντας ακόμα πιο ενισχυμένο ήχο μέσα στην καμπίνα για μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, ειδικά όταν αυτή είναι γρήγορη. Το Veloster Turbo είναι διαθέσιμο σε ματ γκρι χρώμα και συνδυάζεται με ζάντες αλουμινίου 18”.
Στο εσωτερικό του Turbo ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα με το λογότυπο “Turbo” να είναι στο πάνω μέρος της πλάτης δίνοντας μια ξεχωριστή εμφάνιση, παρέχοντας ταυτόχρονα εξαιρετική άνεση εφόσον είναι και θερμαινόμενα. Ο πίνακας οργάνων προσφέρει όλες τις λεπτομέρειες με μια μεγαλύτερη, ευκρινέστερη και πιο διαδραστική μορφή, με 2 TFT οθόνες να είναι τοποθετημένες μεταξύ στροφόμετρου και ταχύμετρου.
Μηχανικά χρησιμοποιούνται σύνολα 1,6 λίτρων που διαθέτουν σύστημα άμεσου ψεκασμού το οποίο βοηθάει να παραχθεί περισσότερη ισχύς, ανώτερη απόδοση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Η γκάμα διαθέτει επίσης διπλό συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου γκαζιού. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 138 ίππους με τη μέγιστη ροπή να είναι 16,9 κιλά. Με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποδίδει 132 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 16,5 κιλά. Όλα τα σύνολα συνδυάζονται με ένα στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το 6τάχυτο EcoShiftδιπλού συμπλέκτη (DCT) που αναπτύχθηκε από τη Hyundai. Το Eco Shift DCT επίσης ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου της Hyundai, Hill Start Assist Control (HAC), το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα κύλισης του οχήματος προς τα πίσω σε απότομες αναβάσεις.
Στην αντίπερα όχθη το γρηγορότερο Veloster Turbo εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1.6 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 201 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 26,7 κιλά. Συνδυάζεται με στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Και οι δύο μεταδόσεις αναπτύχθηκαν εσωτερικά από τη Hyundai. Στο αυτόματο Veloster Turbo υπάρχουν στο τιμόνι τα paddle–shifters, έτσι ώστε να επιτυγχάνονται γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων.