H BMW στο επετειακό ράλλυ Παταγονίας

ByXenofwntas

14/11/2013

Η BMW Group Classic θα συμμετάσχει με 3 ιστορικά αυτοκίνητα στο «1000 Millas Sport» στην Αργεντινή. Τα BMW 328 Kamm saloon, BMW 2000 CS και BMW 3.0 CS, προσφέρουν μια επιπλέον αίγλη στην 25η έκδοση των πιο σημαντικών αυτοκινήτων κλασσικού ράλλυ της Νότιας Αμερικής. Στις 14-16 Νοεμβρίου 2013 περισσότερα από 130 ιστορικά αυτοκίνητα που εκτείνονται σε 8 δεκαετίες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα κυνηγήσουν τη νίκη στο «1000 Millas Sport» στην Αργεντινή. Η φετινή διοργάνωση θα είναι η 25η των ράλλυ κλασσικών αυτοκινήτων στη Νότια Αμερική. Η BMW 328 Kamm racing saloon αναβιώνει την πρώτη μεγάλη αγωνιστική επιτυχία που επιτεύχθηκε από την BMW 70 χρόνια πριν. Συνοδός της σε αυτό το ταξίδι στην Παταγονία θα είναι μια BMW 2000 CS και μια BMW 3.0 CS, οι οποίες προαναγγέλλουν την απαρχή μίας νέας coupe σειράς της εταιρείας και θέτουν τις βάσεις για την επιτυχία της BMW σε διεθνείς αγώνες κλασσικού αυτοκινήτου.

Το «1000 Millas Sport» είναι ένας αγώνας για τα ιστορικά οχήματα που φιλοξενείται από το Club de Automoviles Sport (CAS) στην Αργεντινή και εγκρίθηκε από τη FIVA (Παγκόσμια Ομοσπονδία για τα σωματεία των ιστορικών αυτοκινήτων). Αυτός ο επετειακός 25ος αγώνας θα φέρει συμμετέχοντες από 14 χώρες. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ο περσινός νικητής  Juan Tonconogy από την Αργεντινή (ο οποίος κέρδισε και το Mille Miglia στην Ιταλία αυτό τον Μάιο) και ο Γάλλος Cyril Despres (ο πέντε φορές νικητής μοτοσυκλετών στο Ράλλυ Ντακάρ το οποίο φιλοξενείται στην Αργεντινή από το 2009). 

Η λίστα των sports car που κατασκευάστηκαν μεταξύ του 1918 και 1983 θα χωριστεί σε 7 κατηγορίες προκειμένου να συνυπολογιστούν και οι διαφορετικές ηλικίες τους. Η μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων σε αυτόν τον τομέα είναι ένα από τα μεγαλύτερα θέλγητρα του «1000 Millas Sport». Ένα ακόμα θετικό για τους συμμετέχοντες είναι η διαδρομή, η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να απολαύσουν τις μοναδικές ομορφιές της Παταγονίας. Ο ανοιξιάτικος καιρός και οι κατάλληλα προετοιμασμένοι δρόμοι προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για τα κλασσικά αυτοκίνητα. Ξεκινώντας από το San Carlos de Bariloche, οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν μια διαφορετική διαδρομή κάθε μια από τις 3 ημέρες του ράλλυ. 

Η BMW Group Classic φέρνει ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα της συλλογής της στο «1000 Millas Sport». Η BMW 328 Kamm racing saloon είναι ένα πιστό αντίγραφο του αγωνιστικού αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε το 1939, χρησιμοποιώντας ελαφρύ σχεδιασμό και την τελευταία αεροδυναμική της εποχής η οποία αγωνίστηκε στο Mille Miglia ένα χρόνο αργότερα. Σχεδιασμένη σε στενή συνεργασία με τον πρωτοπόρο στην αεροδυναμική σχεδίαση Wunibald Kamm, το σπορ αυτοκίνητο έχει να υπερηφανεύεται για την εντυπωσιακή μορφή του. Το πολύ ελαφρύ πλαίσιο του κινητήρα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο αμάξωμα έδωσε στη BMW συνολικό βάρος μόλις 760 κιλών. Ο κινητήρας των 136 ίππων δίνει την τελική ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα. 

Η συνένωση των coupe με το Kamm saloon στην Αργεντινή έχει κερδίσει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας. Το 1965, μόλις λίγα χρόνια μετά την άφιξη του «Neue Klasse» η  BMW αποκάλυψε ένα κομψό και σπορ δίπορτο μοντέλο. Οι BMW 2000 C και BMW 2000 CS παρουσιάστηκαν ως η «αναγέννηση της BMW 327» τη στιγμή που το κοινό ήταν γοητευμένο από το συνδυασμό της σπορ οδήγησης και της πολυτελούς άνεσης. Τα 5 χρόνια που η σειρά coupe ήταν στην παραγωγή, 11.710 μοντέλα πουλήθηκαν. Η BMW 2000 CS εισήλθε στο «1000 Millas Sport 2013» και τροφοδοτείται από 4 κύλινδρο κινητήρα 120 ίππων, το οποίο επιτυγχάνει το 0-100 σε 11’’.

Για τα μοντέλα που ακολούθησαν οι σχεδιαστές της BMW έμειναν πιστοί στα φωτιστικά σώματα και στη περίπλοκη εμφάνιση της οροφής, η οποία κλείνει ομαλά προς το πίσω μέρος του αμαξώματος. Το μεγαλύτερο καπό έχει προσδώσει  ακόμα πιο έντονη παρουσία στο αμάξωμα και έχει δημιουργήσει χώρο για εξακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος ανέπτυξε 180 ίππους στη BMW 2800 CS. Η ισχύς αυτή φτάνει τους 180 ίππους στη BMW 3.0 CS, η οποία μπήκε στο «1000 Millas Sport 2013». Η BMW 3.0 CSL,που απέδιδε 206 ίππους ήταν το ισχυρότερο μοντέλο όλων και μέχρι το 1975 είχε πουλήσει 30.000 κομμάτια. Αυτό το ελαφρύ coupe με τα μεγάλα σπόιλερ και την εντυπωσιακή πίσω αεροτομή σχεδιάστηκε για να παρέχει τις προδιαγραφές για ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο, αφήνοντας μια θετική εντύπωση τόσο στους απαιτητικούς ιδιώτες, όσο και στους αντιπάλους του στην πίστα. Η BMW 3.0 CSL κατέκτησε 6 ευρωπαϊκούς τίτλους σε 7 χρόνια και την κορυφή της βαθμολογίας στους κατασκευαστές στην αμερικανική σειρά αγώνων  IMS GT το 1975.