Το «1000 Millas Sport» είναι ένας αγώνας για τα ιστορικά οχήματα που φιλοξενείται από το Club de Automoviles Sport (CAS) στην Αργεντινή και εγκρίθηκε από τη FIVA (Παγκόσμια Ομοσπονδία για τα σωματεία των ιστορικών αυτοκινήτων). Αυτός ο επετειακός 25ος αγώνας θα φέρει συμμετέχοντες από 14 χώρες. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ο περσινός νικητής Juan Tonconogy από την Αργεντινή (ο οποίος κέρδισε και το Mille Miglia στην Ιταλία αυτό τον Μάιο) και ο Γάλλος Cyril Despres (ο πέντε φορές νικητής μοτοσυκλετών στο Ράλλυ Ντακάρ το οποίο φιλοξενείται στην Αργεντινή από το 2009).
Η BMW Group Classic φέρνει ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα της συλλογής της στο «1000 Millas Sport». Η BMW 328 Kamm racing saloon είναι ένα πιστό αντίγραφο του αγωνιστικού αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε το 1939, χρησιμοποιώντας ελαφρύ σχεδιασμό και την τελευταία αεροδυναμική της εποχής η οποία αγωνίστηκε στο Mille Miglia ένα χρόνο αργότερα. Σχεδιασμένη σε στενή συνεργασία με τον πρωτοπόρο στην αεροδυναμική σχεδίαση Wunibald Kamm, το σπορ αυτοκίνητο έχει να υπερηφανεύεται για την εντυπωσιακή μορφή του. Το πολύ ελαφρύ πλαίσιο του κινητήρα σε συνδυασμό με το αλουμινένιο αμάξωμα έδωσε στη BMW συνολικό βάρος μόλις 760 κιλών. Ο κινητήρας των 136 ίππων δίνει την τελική ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα.
Για τα μοντέλα που ακολούθησαν οι σχεδιαστές της BMW έμειναν πιστοί στα φωτιστικά σώματα και στη περίπλοκη εμφάνιση της οροφής, η οποία κλείνει ομαλά προς το πίσω μέρος του αμαξώματος. Το μεγαλύτερο καπό έχει προσδώσει ακόμα πιο έντονη παρουσία στο αμάξωμα και έχει δημιουργήσει χώρο για εξακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος ανέπτυξε 180 ίππους στη BMW 2800 CS. Η ισχύς αυτή φτάνει τους 180 ίππους στη BMW 3.0 CS, η οποία μπήκε στο «1000 Millas Sport 2013». Η BMW 3.0 CSL,που απέδιδε 206 ίππους ήταν το ισχυρότερο μοντέλο όλων και μέχρι το 1975 είχε πουλήσει 30.000 κομμάτια. Αυτό το ελαφρύ coupe με τα μεγάλα σπόιλερ και την εντυπωσιακή πίσω αεροτομή σχεδιάστηκε για να παρέχει τις προδιαγραφές για ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο, αφήνοντας μια θετική εντύπωση τόσο στους απαιτητικούς ιδιώτες, όσο και στους αντιπάλους του στην πίστα. Η BMW 3.0 CSL κατέκτησε 6 ευρωπαϊκούς τίτλους σε 7 χρόνια και την κορυφή της βαθμολογίας στους κατασκευαστές στην αμερικανική σειρά αγώνων IMS GT το 1975.