Μία κίνηση που έχει γίνει παράδοση για την Audi, θα συνεχιστεί και φέτος. Όπως το 2005 στην έκθεση του Τόκυο, η τρίτη γενιά του TT είχε παρουσιαστεί με την μορφή ενός Shooting Brake αυτοκινήτου, έτσι και φέτος στο Ντιτρόιτ, η Audi παρουσίασε το Allroad Shooting Brake Concept, προμηνύοντας την τέταρτη γενιά του coupe μοντέλου της.

Στο εμπρός μέρος, η Audi έχει τοποθετήσει μία τραπεζοειδή γρίλια, η οποία πλαισιώνεται από τα LED φωτιστικά σώματα. Παρά το πιο μακρύ πίσω μέρος, το σχήμα του μαζί με τα φώτα αποτελούν τον κλασικό σχεδιασμό ενός TT. Το μήκος του concept Allroad Shooting Brake είναι 4,20 μέτρα και το πλάτος του 1,85, ενώ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του TT, μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο το οποίο έχει φτάσει τα 2,51 μέτρα, με το ύψος του, να μη ξεπερνά το 1,5 μέτρο.

Το εσωτερικό της επόμενης γενιάς του TT, το οποίο έχει ήδη δει το φως της δημοσιότητας, μοιάζει αρκετά με εκείνο του Allroad Shooting Brake. Η άνεση η οποία θα προσφέρει βέβαια το concept μοντέλο σε τέσσερις επιβάτες δεν θα είναι η ίδια για το TT μιας και η γραμμή της οροφής που ακολουθεί το γνωστό coupeμοντέλο, δεν προσφέρει αρκετό χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Με ένα υβριδικό σύστημα plugin, εφοδίασε η γερμανική εταιρία το concept της. Η συνδυαστική απόδοση των τριών κινητήρων είναι 408 ίπποι και η μέγιστη ροπή 65,3 κιλά με αποτέλεσμα, το βάρους 1.600 κιλών αυτοκίνητο να επιταχύνει ως τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε μόλις 4,6”. Σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη του συγκεκριμένου χρόνου παίζει η παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 114 ίππων και μέγιστης ροπής 27,3 κιλών στον πίσω άξονα ώστε να επιτρέπεται η λειτουργία του etron quattro συστήματος τετρακίνησης. Οι δύο ακόμα κινητήρες που χρησιμοποιούνται είναι ο υπερτροφοδοτούμενος TFSI βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 292 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 38,3 κιλά. Επίσης, υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας κυκλικού σχήματος απόδοσης 54 ίππων και 27,3 κιλών ροπής.

Με την παρουσίαση του συγκεκριμένου concept στο Ντιτρόιτ και κυρίως εξαιτίας των πολλών ομοιοτήτων με το TT, αρκετοί βιάστηκαν να μιλήσουν για επέκταση της γκάμας του μοντέλου με μία έκδοση Shooting Brake. Ωστόσο η ιστορία πολλές φορές δίνει απαντήσεις και εάν ανατρέξουμε σε αυτή, θα βρούμε τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του αυτοκινήτου παρουσίασης της δεύτερης γενιάς του TT που ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή. Οι πιθανότητες λοιπόν δεν είναι με το μέρος του Shooting Brake.

Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας