Athens Motor Show κρίση ή απογοήτευση;

ByXenofwntas

14/11/2013

Την περασμένη Κυριακή έπεσε η αυλαία στην έκθεση αυτοκινήτου στο παλιό Δυτικό Αεροδρόμιο. Εκεί το παρόν έδωσαν 17 εταιρείες της αυτοκίνησης, με τις δυο που έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στην ελληνική αγορά να απουσιάζουν και αναφερόμαστε στην Toyota και την Opel, ενώ ταυτόχρονα αισθητή ήταν και η απουσία της Mercedes.

Εκτός των εταιρειών της αυτοκίνησης υπήρχαν και άλλοι φορείς που έχουν άμεση σχέση με τον κλάδο του αυτοκινήτου.Από τις συμμετέχουσες εταιρείες τα περίπτερα που ξεχώρισαν ήταν αυτό της Volvo με το εντυπωσιακό ολοκαίνουργιο V40 R-Design και της Audi με το A3 sedan. Πολύ καλή ήταν η παρουσία της Ford με το Fiesta Eco Boost, η Hyundai με το νέο i10, η Seat με το άγριο Leon FR, η Nissan με το Juke R και το NoteSkoda με το Rapid Spaceback, η Volkswagen με το κατακόκκινο Golf GTI, ενώ διόλου απαρατήρητη δεν μπορούσε να περάσει η BMW με την 420d να δεσπόζει στο περίπτερό της εταιρείας.

Η κρίση φαίνεται ξεκάθαρα στην αυτοκίνηση με τις λίγες εταιρείες που έλαβαν μέρος και τον κόσμο που δε φάνηκε να την αγκαλιάζει όπως παλαιότερα. Απογοητευτικός παράγοντας για πολλούς ήταν το ακριβό εισιτήριο και όσοι το δαπάνησαν δεν είχαν την καλύτερη γεύση από την αρκετά μικρή σε συμμετοχή έκθεση. Οι διοργανωτές προσπάθησαν να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού με διαφορά test drive, αλλά και πάλι αυτό δε φάνηκε να καλύπτει το κενό.

Κλείνοντας θα ευχηθούμε η επόμενη να μπορέσει να αποκτήσει μια δόση αίγλης από τις μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις που διεξάγονται κάθε χρόνο, γιατί μην ξεχνάμε ότι το θέαμα σε περιόδους κρίσης είναι αυτό που ανεβάζει την ψυχολογία, αφού και τα όνειρα για απόκτηση αυτοκινήτου δεν κοστίζουν.