Μπορεί η F1 να είναι σε πλήρη εξέλιξη, αυτό όμως δεν επηρεάζει τους οδηγούς, τα συμβόλαια των οποίων λήγουν, αλλά ούτε και τις ομάδες να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις για αλλαγές στο ρόστερ. Ο Fernando Alonso συμπληρώνει φέτος 5 χρόνια στα κοκπιτ της ιταλικής Ferrari και η απογοήτευση για τη μη κατάκτηση ενός πρωταθλήματος είναι έκδηλη τόσο από τον ίδιο, όσο και από την ομάδα του.
Παρόλα αυτά δε δείχνει διατεθειμένος να αφήσει την ιταλική ομάδα. Το παιχνίδι όμως θα είναι σκληρό και από τις δύο πλευρές για την ανανέωση του συμβολαίου του. Φήμες λένε πως ο Ισπανός πιλότος έκανε μια πρώτη κρούση στην ιταλική ομάδα ζητώντας 50.000.000$ το χρόνο.
Οι Ιταλοί θέλουν να κάνουν ένα νέο τριετές συμβόλαιο με τον Alonso όμως τα 150.000.000$ για τρία χρόνια ακούγονται πολλά, αφού ουσιαστικά πρόκειται για διπλασιασμό των αποδοχών του για την ερχόμενη τριετία. Βέβαια ο Alonso θα το κυνηγήσει όσο μπορεί για να πάρει περισσότερα χρήματα από όποιον του τα δώσει, εφόσον είναι 35 χρονών και σε μια τριετία θα κλείνει τα 38, κάτι που σημαίνει πως είναι η τελευταία του ευκαιρία για ένα παχυλό συμβόλαιο.
Εάν η Ferrari υποκύψει στις απαιτήσεις του Ισπανού πιλότου θα είναι το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της ιταλικής ομάδας ξεπερνώντας κατά πολύ τις αποδοχές του Michael Schumacher, ο οποίος είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος στην ιστορία της. Το αν γίνει η όχι δεν το γνωρίζουμε, πάντως είναι σίγουρο πως η ιστορία αυτή θα συνεχιστεί.