Η Hyundai καινοτομεί με το Passo Corto

ByXenofwntas

23/02/2014

Η κορεατική εταιρεία ετοιμάζεται να παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης ένα πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο όμως διαθέτει κάτι το διαφορετικό. Ο σχεδιασμός του δεν έγινε από το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας, αλλά από μια ομάδα φοιτητών του Instituto Europeo di Design. Οι φοιτητές έκαναν τη διατριβή τους πάνω στο συγκεκριμένο conceptcar, στα πλαίσια του προγράμματος “Μεταφορές-Σχεδιασμός” που αφορούσε στα Πανεπιστήμια του Τορίνο.

Το νέο μοντέλο έχει συνολικό μήκος 4,10 μέτρα, πλάτος 1,88 και ύψος 1,16 μέτρα, με το συνολικό του βάρος να είναι μόλις 840 κιλά. Η εξωτερική εμφάνισή του προέρχεται από συνολικά 16 φοιτητές του IED, οι οποίοι συντονίστηκαν από τον επικεφαλής σχεδιαστή του οίκου Pininfarina, Luca Borgogno. Στους φοιτητές δόθηκε εντολή να δημιουργήσουν ένα όχημα που απευθύνεται σε νέους. Ο καθένας ξεχωριστά δημιούργησε το δικό του και από τους 16 επιλέχθηκαν οι δύο, από όπου προέκυψε το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Το Passo Corto, όπως ονομάζεται, θα είναι το νέο conceptcarτης Hyundai στη Γενεύη.

Πρόκειται για ένα καθαρά διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, με τον κινητήρα του να βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος, και σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες που διαθέτουμε, πιθανολογείται ότι θα τροφοδοτηθεί από τον 4κύλινδρο biturbo κινητήρα της Hyundai  χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να είναι κοντά στους 270 ίππους. Το 0-100 αναμένεται να επιτυγχάνεται σε περίπου 4”, ενώ οι φήμες το θέλουν να είναι αρκετά οικονομικό.

Κλείνοντας, οι διαστάσεις του νέου concept car παραπέμπουν ξεκάθαρα στο πανομοιότυπο μοντέλο της Alfa Romeo 4C, ευελπιστώντας να μπορέσει να την ανταγωνιστεί και σε μηχανικό επίπεδο. Το εγχείρημα της Hyundai σε συνεργασία με το Instituto Europeo di Design φαίνεται ότι μπορεί να αποδώσει καρπούς στο μέλλον της αυτοκίνησης. Εμείς απλά ελπίζουμε τέτοια ρίσκα να πάρουν και άλλες εταιρείες, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία σε νέους να αναπτύξουν το ταλέντο τους, είτε στο σχεδιασμό, είτε στην κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου, στοχεύοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο στο κοινό που επιθυμούν.