Στη Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου που διεξήχθη τον Απρίλιο στο Πεκίνο, η βρετανική Land Rover παρουσίασε το νέο Range Rover Hybrid Long, το οποίο σύμφωνα με τους ιθύνοντες της βρετανικής φίρμας διαθέτει το μακρύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας του. Ταυτόχρονα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Land Rover που συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα μαζί με πετρελαιοκινητήρα. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει και για τα πολυτελή χαρακτηριστικά του δίνοντας μια άλλη αίσθηση στους υποψήφιους ιδιοκτήτες του.
Μηχανικά το Range Rover Hybrid Long τροφοδοτείται από τον SDV6 diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων και από τον ηλεκτροκινητήρα 35 Kw. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 6,4 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 169 γρ/χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του ZF 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της βρετανικής εταιρείας.
Ο ηλεκτροκινητήρας περιλαμβάνει ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες ζυγίζουν λιγότερο από 120 κιλά. Η μέγιστη ροπή του είναι 17,3 κιλά, ενώ η φόρτιση γίνεται μέσω του φρεναρίσματος. Επίσης, μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να διανυθεί μια απόσταση 50 χιλιομέτρων μέχρι να αποφορτιστεί τελείως. Η συνολική ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τους 340 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή τα 70,3 κιλά.
Το νέο μοντέλο εκτός από την αγορά της Κίνας και της Μεγάλης Βρετανίας, αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στην Αμερική. Για τα ελληνικά δεδομένα δεν υπάρχει καμία πληροφορία, αφού ένα τέτοιο αυτοκίνητο κοστίζει ακριβά και τα υβριδικά μοντέλα δεν είναι στις προτεραιότητες των Ελλήνων οδηγών.