Οι Ιάπωνες θέλοντας να προωθήσουν το νέο πετρελαιοκινητήρα στο δημοφιλές CR–V επενδύουν σε μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 i–DTEC προσφέρει έναν εκπληκτικό συνδυασμό επιδόσεων με πολύ χαμηλές εκπομπές ρίπων και αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Χρησιμοποιώντας το σλόγκαν “Το αδύνατο γίνεται δυνατό” σκοπεύει να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις σχετικά με τα SUV.
Ο επικεφαλής Marketing, της Honda Motor Europe Martin Moll σε δηλώσεις του ανέφερε “Είμαστε πολύ υπερήφανοι για την τελευταία μας διαφημιστική καμπάνια. Με το CR–V προσπαθούσαμε πάντα να συνδυάσουμε τα καλύτερα στοιχεία ενός αυτοκινήτου κ ενός SUV. Με το CR–V 1.6 i–DTEC πετύχαμε την απόλυτη ισορροπία μεταξύ της αποδοτικότητας ενός αυτοκινήτου και της λειτουργικότητας και ασφάλειας ενός SUV, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική οδήγηση”. Τέλος, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό εάν το CR–V 1.6 i–DTEC θα έρθει στην ελληνική αγορά.