Ο επικεφαλής Marketing, της Honda Motor Europe Martin Moll σε δηλώσεις του ανέφερε “Είμαστε πολύ υπερήφανοι για την τελευταία μας διαφημιστική καμπάνια. Με το CR–V προσπαθούσαμε πάντα να συνδυάσουμε τα καλύτερα στοιχεία ενός αυτοκινήτου κ ενός SUV. Με το CR–V 1.6 i–DTEC πετύχαμε την απόλυτη ισορροπία μεταξύ της αποδοτικότητας ενός αυτοκινήτου και της λειτουργικότητας και ασφάλειας ενός SUV, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική οδήγηση”. Τέλος, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό εάν το CR–V 1.6 i–DTEC θα έρθει στην ελληνική αγορά.

