Αν και τα αποτελέσματα των πωλήσεων του είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, το Aygo δε μπορούσε να μην ακολουθήσει το δρόμο της εξέλιξης. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1 λίτρου. Η Compact σχεδίασή του ήταν το μεγάλο στοίχημα των ανθρώπων της ιαπωνικής εταιρείας, έτσι ώστε να διατηρήσει τη φιλική του μορφή ως προς το χειρισμό του. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 25 χιλιοστά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας συνολικά το μήκος του τα 3,45 μέτρα. Το πλάτος είναι και αυτό κατά 7 χιλιοστά πιο φαρδύ, ενώ το ύψος χαμήλωσε κατά 5, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Έτσι το πλάτος φτάνει τα 1,61 μέτρα και το ύψος τα 1,46.
Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα είναι τραπεζοειδής, δίνοντας έμφαση στους αεραγωγούς και τις επενδύσεις των θυρών. Τα όργανα στο ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί, κρατώντας το φωτισμό τους συνεχώς σε λειτουργία και συνδυάζονται με τη οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Παρότι το μεταξόνιο είναι ίδιο με το απερχόμενο μοντέλο, η καμπίνα έχει αυξηθεί κατά 9 χιλιοστά, αφήνοντας μεγαλύτερο χώρο στους επιβάτες. Επίσης αυξήθηκε και ο χώρος αποσκευών κατά 29 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 168 λίτρα.
Μηχανικά το νέο Aygo τροφοδοτείται από το νέο 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 68 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 9,8 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 14,2”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ/ώρα. Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας μπορούν να χαίρονται για το επίτευγμα τους, αφού η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,1 λίτρα/100χλμ. Όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων είναι μόλις 95 γρ/χλμ, κάτι πολύ δελεαστικό για την ελληνική αγορά, αφού θα διατίθεται με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ή το αντίστοιχο αυτόματο, μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς.