vw-Golf-R-400-3Πριν ένα μήνα περίπου είχαμε αναφερθεί στην είδηση πως η Volkswagen ετοιμάζει το γρηγορότερο Golf στην ιστορία του μοντέλου (www.onlydriving.gr/golf-r-400). Η γερμανική εταιρεία έρχεται να μας επιβεβαιώσει με την επίσημη παρουσίαση του Golf R 400 στην Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου, η οποία έγινε στο Πεκίνο πριν λίγο καιρό. Η ναυαρχίδα του Golf δημιουργήθηκε για να αποδείξει πως τα πολλά “άλογα” δε χωράνε μόνο σε μεγάλα αμαξώματα, αλλά και σε μικρότερα, χωρίς όμως να είναι ανασφαλή.

Το νέο Golf έχει συνολικό βάρος 1.420 κιλά, αλλά ουσιαστικά δεν έχει καμία σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, αφού είναι 20 χιλιοστά πλατύτερο από κάθε πλευρά με φουσκωμένους τους θόλους των τροχών. Για να δέσουν οι θόλοι με τους τροχούς χρειάστηκαν οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με διαστάσεις ελαστικών 235/35. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε ασημί χρώμα, με μία κίτρινη φωσφοριζέ λωρίδα να καλύπτει τη μάσκα από τη μία άκρη των φωτιστικών σωμάτων στην άλλη.

vw-Golf-R-400-2Στο μπροστινό μέρος, ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με ίνες άνθρακα για καλύψει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του R 400, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος περιλαμβάνει αεραγωγούς σε κάθε πλευρά, ενώ  υπάρχει και η διπλή απόληξη της εξάτμισης, η οποία είναι τοποθετημένη στο κέντρο. Τα bi-xenon φωτιστικά σώματα μπροστά και τα LED πίσω, συμπληρώνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό τα καθίσματα διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και καλύπτονται από δέρμα άνθρακα και alcantara, με κίτρινές ραφές κάνοντας αισθητή την αντίθεση. Επίσης, το κίτρινο δημιουργεί αντίθεση και στον πίνακα οργάνων, με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να ξεχωρίζουν. Στο εσωτερικό επίσης, υπάρχει και η μεγάλη οθόνη αφής, η οποία παρέχει όλες τις πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου και επιπλέον προσφέρει το σύστημα πλοήγησης.

vw-Golf-R-400-5Τα συστήματα ασφαλείας για τη σταθερότητα του Golf R 400 είναι όσα χρειάζονται για να μη βρεθεί εκτεθειμένος ο οδηγός. Αυτά είναι τα EDS, XDS, ESC Sport και το κεντρικό μπλοκέ διαφορικό. Τα συστήματα αυτά συνδυάζονται άψογα με το DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος 4MOTION της Volkswagen. Επίσης, για πιο γρήγορες αλλαγές στο κιβώτιο έχουν τοποθετηθεί paddle shift στο τιμόνι.

Μηχανικά το πιο γρήγορο Golf τροφοδοτείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 400 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 45,3 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται μόλις σε 3,9”, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 280 χλμ/ώρα. Για να επιτευχθεί η αύξηση της ισχύος, το Golf R 400 διαθέτει ένα νέο υπερσυμπιεστή με υψηλότερη μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης και ενισχυμένο στροφαλοθάλαμο.

vw-Golf-R-400-4Δυστυχώς προς το παρόν υπάρχει μόνο το πρωτότυπο μοντέλο, αφού το πότε και αν θα μπει στην παραγωγή είναι άγνωστο. Βέβαια είμαστε σίγουροι πως οι Γερμανοί δε θα μείνουν μόνο στο πρωτότυπο, αλλά θα το δούμε και ως μοντέλο παραγωγής με αρκετούς από εμάς να τρίβουν ήδη τα χέρια τους από ικανοποίηση. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν.