Όλα ξεκίνησαν το 1990, όταν πρωτοεμφανίστηκε το NSX της Honda στην παγκόσμια αγορά, ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε και οδηγήθηκε από επίγειους θεούς της αυτοκίνησης, όπως ο αείμνηστος Βραζιλιάνος οδηγός της F1 Ayrton Senna.
Τρία χρόνια αργότερα, το 1993, η Ιαπωνική εταιρεία, μαζί με ένα στόλο αποτελούμενο από 10 NSX, έδωσαν το παρών στο Goodwood Festival of Speed, στο γνωστό βρετανικό θεσμό, όπου όσοι είχαν την τύχη να οδηγήσουν ένα από αυτά τα NSX, επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τις εκπληκτικές επιδόσεις με το εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο, χωρίς να θυσιάζει την ευχρηστία του και την εργονομία του. Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν και η αιτία που εκτόξευσαν τη δημοτικότητα του εκρηκτικού ιαπωνικού μοντέλου.
Μετά από 21 χρόνια, η Honda επιστρέφει με ένα NSX στη Βρετανία, στο διάστημα 27 με 29 Ιουνίου, που διεξάγεται το Goodwood Festival of Speed. Αυτή τη φορά πρόκειται για το πολυσυζητημένο NSX, το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στην παραγωγή το 2015 και θα διαθέτει το σύστημα Sport Hybrid Super Handling All-Wheel-Drive system (SH-AWD).
Η παρουσία του νέου NSX στην κεντρική σκηνή του Festival of Speed, θα υποστηριχθεί από δύο ακόμα ίδια μοντέλα, ένα του 1990 με τον κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων και ένα του 2005 με τον κινητήρα χωρητικότητας των 3,2 λίτρων, το οποίο έχει οδηγηθεί και από τον Ayrton Senna, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο στους θεατές μία γεύση από την πλούσια κληρονομιά του θρυλικού μοντέλου.
Μένοντας ωστόσο στο νέο NSX, να αναφέρουμε ότι πρόκειται για ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο με τον κινητήρα να βρίσκεται στο κέντρο. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί, είναι ένας 6κύλινδρος twin-turbo, άμεσου ψεκασμού σε διάταξη σχήματος V, ο οποίος θα συνδυάζεται με το σύστημα SH-AWD που αναφέραμε πριν. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από τρεις ακόμα κινητήρες, από τους οποίους ο ένας είναι ο V6 βενζινοκινητήρας με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ οι άλλοι δύο δίνουν κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται άμεσα, θετική ή αρνητική ισχύς στους εμπρός τροχούς, ώστε να επιτευχθούν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ανώτερα από αυτά που παράγουν τα έως τώρα χρησιμοποιηθέντα συστήματα τετρακίνησης.
Όσοι τυχεροί παρευρεθούν σε αυτή τη γιορτή της αυτοκίνησης που διοργανώνουν οι Βρετανοί κάθε χρόνο, θα έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν και να δουν εν κινήσει το νέο NSX, ένα αυτοκίνητο που θα θέσει εκ νέου τους κανόνες για τα high-performance αυτοκίνητα.
Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας